Skip to main content

Router gereset, app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt. TV werkt tijdelijk dan begint het weer over en over hetzelfde beeld en geluid uit te zenden. Op glasvezel. Alleen mijn laptop maakt nu gebruik van de kabel. Speedtest 283 down en 351 up.  Wat is nu aan de hand? en hoe los ik het op?

Ik wil graag dat je weer optimaal kan genieten van Internet + TV, daar hoort natuurlijk goed beeld, geluid en een stabiele verbinding bij. Ik help je graag om dit te realiseren! 

Ik wil je sowieso vragen of je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer wil toevoegen aan je community profiel. De verificatie is dan compleet en ik kan dan gelijk een blik werpen op jouw verbinding! 

Daarnaast wil ik je vragen of je nogmaals een bekabelde speedtest wilt doen en hier de screenshots van wil delen in dit topic. Het is belangrijk om een screenshot van het gehele bureaublad te maken. Je kunt hiervoor deze speedtest gebruiken: Speedtest: test je internetsnelheid thuis | Odido

Wil je ook de volgende vragen voor mij beantwoorden?

• Welk merk/type TV heb je? (bijv. UHD50WLK, dit kan klant achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit kun je vinden in de instellingen van de TV.
  • Wat is de softwareversie van de TV?
  • Welke versie van de Smart TV App is geïnstalleerd? Ga in de app naar account > Instellingen > Over.
  • Bij welke zenders doet het probleem zich voor?
  • Doet hetzelfde probleem zich ook voor bij andere apparaten (bijv. de Mediabox/TV Box)?

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Reageer