Skip to main content

Hallo,

Hoe is het met mijn referentienummer: 67568528 daar hoor of ik niets van.

Het probleem is namelijk dat ik nog steeds geen opnames kan zien die van RTL 5 en Veronica het maakt niet uit welke programma.

Ik kan ze gewoon opnemen maar als ik de volgende dag wil kijken leukte het niet dan moet ik eerst de box van stroom afhalen en na 30 sec weer opstarten dan kan ik het betreffende programma wil zien.

Dit probleem heb ik al eerder gehad namelijk in juni / juli van dit jaar.

Als het goed is kunnen jullie dit na kijken en daar zie je dan ook wel hoe dit opgelost is door de technische dienst.

Hey @Presto, ik ben direct voor je gaan kijken en ik zie dat onze techneuten geen fouten hebben kunnen vinden. Zou je het in de gaten willen houden en als je dit nog een keer meemaakt dat je de opname alsjeblieft niet verwijderd? Dan kunnen we het namelijk reproduceren. 

Kijk je de opnames op je TV Boxen? Op onze Webversie kunnen we de opnames gewoon wel bekijken.


Hallo,

De opnames staan nu nog in de Cloud en zijn NOG NIET Verwijderd want deze wil ik nog zien en niet via de web daar vooor heb ik TV voor.

En ik kijk altijd via de Box ( van Samsung Frame TV)

En als de techneuten nog een keer gaan kijken meld het dan van te voren aan mij zodat ik aanwijzingen kan geven. 

Dit probleem was ook al in juni en juli toen kon de techneuten ook niets vinden maar de hoofd technisch heeft toen dit probleem opgelost.

Daarom snap ik niet waarom het nu niet lukt.


Aanvulling:

Ik weet niet wat jullie techneuten gedaan hebben maar het probleem is groter en erger geworden nu zijn ook de zenders RTL 4 en RTL 8 waar ik de opnames niet kan zien zo als het hoort.


Kan je precies vertellen over welke opname het gaat, welke zender en het tijdstip dat je de opname probeerde te bekijken? Dan zet ik het nogmaals door @Presto


Nou het gaat bv Goede tijden Slechte tijden van ma 11-12-2023 om 20:00 uur die wilde mijn vrouw om 22:00 kijken en dat lukte NIET.

Dashcam Disasters van Veronica van ma 11-12-2023 om 23:35 maar die wilde ik vanmorgen zien maar dat lukt NIET.

Dan hebben we van RTL 5 van ma 11-11-2023 om 19:30 Politie op je Hielen deze wilde ik vanmorgen zien maar dit lukt NIET.

Verder hebben Kopen of slopen van ma 11-12-2023 om 20:30 van RTL 4 die wilde we ook vanmorgen zien maar dit lukte ook NIET.

Dan heb ik nog niet over de programma’s die van enkele weken in de Cloud staan van Veronica en    RTL 5 die kunnen we ook NIET zien.

Het maakt niet uit welke programma van RTL 5 of Veronica maar zins ma 11-12-2023 is ook RTL 4 (zie boven aan) en RTL 8 erbij gekomen. Want de Christmas at Holly Lodge die hebben opgenomen maar wanneer we willen kijken weten we nog niet.


Hey @Presto, ik zie dat je de klantenservice al gesproken hebt en die hebben het voor je doorgezet. Ik heb alle programma informatie toegevoegd aan het ticket. Hopelijk kunnen ze het oplossen! 


Het duurt wel lang voor iets hoor over mijn probleem met referentienummer 67758967

 


@Presto Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je gisteren contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Ik lees dat het eerste ticket is gesloten, omdat er geen problemen geconstateerd zijn door de technische dienst. Gelukkig heeft mijn collega opnieuw een ticket voor je aangemaakt met de filmpjes die jij hebt toegestuurd. Ik weet zeker dat mijn collega’s van de technische dienst nu gericht op zoek kunnen naar de juiste oplossing. 


Reageer