Skip to main content

Sinds vandaag haperen van beeld en al met klantenservice gebeld met veel geduld me proberen te helpen maar , het haperen is niet verdwenen. Wil nu opnames bekijken maar dat gaat ook niet. Zeer frustrerend allemaal. 

Nou kan de opnames uit de cloud weer bekijken maar is het zelfde als televisie kijken de ene hapering na de andere. Volgens mij ligt de fout in de server van de telvisie


Hoi @MarcoV1969, top dat het probleem met de opnames in ieder geval opgelost is en sorry dat je hierdoor problemen ervaart. 

Wat voor haperingen zie je precies wanneer je zenders bekijkt en gebeurt dit op alle zenders of slechts een specifieke selectie?

Krijg je  foutmeldingen te zien? Wat voor merk en type TV heb je thuis staan? 

Mijn collega's hebben het probleem al in onderzoek, maar om extra aanvullingen te doen zodat zij nog beter op de hoogte zijn, ontvang ik graag deze extra info.

Alvast bedankt voor je medewerking! 


@Jason Alle zenders, geen foutmeldingen samsung televisie type geen idee


Hoi @MarcoV1969, bedankt voor je terugkoppeling: ik voeg het toe aan het ticket!


Hoi @Jason nu het probleem met het haperende televisie is het bekijken van de opnames ook weer zonder haperingen 


Hoi @MarcoV1969, kan ik uit jouw bericht opmaken dat beide problemen nu verholpen zijn, of lees ik je reactie verkeerd? 😊


Hoi @Jason dat heb je goed begrepen


@MarcoV1969 Geweldig! Bedankt voor het delen van deze update, de specialisten hebben het dan volledig hersteld. Veel plezier met TV kijken en mocht ik ooit nog iets kunnen doen, geef dan alsjeblieft een seintje. 

Stay safe!


Reageer