Skip to main content
Beantwoord

kan geen Odido tv app vinden op philips 55oled909

• 27 januari 2025
  • 5 reacties
  • 42 Bekeken

Dag,

Zoals de titel aangeeft. De tv draait op android tv 12. Dus ik snap niet waarom ik de app niet kan vinden?

Hebben jullie een idee?

Thanks alvast,

Gr.

Dennis

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Dennis Teusink 

Misschien kan het zo zijn dat het om een internationale/Europese versie gaat en hierdoor zijn bepaalde apps bestemd voor de Nederlandse markt mogelijk niet beschikbaar?

Bekijk origineel

5 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Dennis Teusink, goed dat je een topic bent gestart! Dit is inderdaad vreemd. Vanaf Android 8 zou dit gewoon moet lukken. Is de televisie al eens helemaal uit geweest? En kan je een foto sturen wat je app-store laat zien wanneer je Odido intikt? Dankjewel!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 januari 2025

Hi Cheyenne,

Ja heel bijzonder. Ik denk eerder dat het ligt aan de tv. Voorheen heb ik een Chromecast 4k achter mijn oude tv gehad. Daar vond ik alles gewoon. Odido, ook sky showtime kan ik niet vinden. 

Bij gesloten vind je foto's. Ik heb er ook een foto bijgedaan van de software versie.

Als je een idee hebt waarom dit zou zijn dan hoor ik het graag. We praten over een dure tv waarvan ik dit niet zou verwachten.

Thanks alvast.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20065 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hallo ​@Dennis Teusink 

Misschien kan het zo zijn dat het om een internationale/Europese versie gaat en hierdoor zijn bepaalde apps bestemd voor de Nederlandse markt mogelijk niet beschikbaar?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Dennis Teusink, thanks! Als het ook met andere apps speelt, raadt ik je sowieso aan om contact op te nemen met de leverancier of Philips zelf. Ik heb wel navraag gedaan bij ons TV team. Als ik meer informatie heb, informeer ik jou!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 28 januari 2025

Heb het gevonden. 

Ik hou ervan om mijn apparaten in het Engels te hebben. Blijkbaar na het omzetten naar Nederlands zijn inneens de apps wel te vinden.

Dat is dus op deze manier opgelost.

Thanks voor meedenken!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen