Beantwoord

Kan amino tv boxontvanger niet registreren

  • 7 May 2020
  • 1 reactie
  • 141 Bekeken

Ik heb vanmiddag mijn Amino tv box ontvangen, correct aangesloten en het installatie programma doorlopen. Het registreren gaat echter niet. Ik heb echt de juiste gegevens ingevoerd maar geen resultaat. Stekker van de tv-box los en de ethernetkabel kabel losgehaald en na 1 minuut de voeding weer aangesloten. Daarna de tv-box opnieuw laten installeren tot ik de melding kreeg dat de ethernetkabel niet aangesloten zat en toen de kabel weer in LAN poort 4 geplaatst. Ook nu lukte de registratie niet. Dus nog 2 keer hetzelfde gedaan maar nog steeds geen resultaat. Hoe kan dit opgelost worden. Ik hoop op een snelle oplossing. Vr. gr. Jos Nobel

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 May 2020, 11:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @T-mobile forum, daar gaan we gelijk wat aan doen! We hebben tussen 3 en 8 mei problemen ervaren met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Maar er is een oorzaak gevonden. Ons netwerkteam heeft samen met het TV team de oplossing gevonden! Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.
Check ook voor de zekerheid het bestaande TV registratie topic: Problemen registreren TV Box.

We komen er samen uit! 😁

Reageer