Beantwoord
Jullie ervaringen met de TV Box afstandbediening(en)
Hoi, mijn naam is Skid. Ik ben werkzaam bij T-Mobile thuis als interactie ontwerper. Dagelijks zijn we met ons TV-team bezig met het zoeken naar verbeteringen aan onze TV-dienst. Op dit moment zijn we aan het kijken naar de huidige afstandsbedieningen die we meeleveren met de TV-boxen.
Nu ben ik erg benieuwd hoe de huidige afstandsbedieningen jullie bevallen? Als klanten weten jullie als geen ander wat er fijn, vervelend en of onlogisch is aan het gebruik van de huidige afstandsbediening(en). Ik heb een 5 tal vragen die ik jullie voor wil leggen.
Bedankt voor de moeite! :)
1) Welke TV Box(en) heb je op dit moment thuis?
2) Hoe bevalt de huidige TV Box afstandsbediening?
3) Gebruik je naast de TV Box afstandsbediening ook nog andere afstandsbedieningen?
4) Als je drie dingen direct zou mogen toevoegen of veranderen aan je huidige TV Box afstandsbediening, welke zouden dat zijn?
5) Wat zijn de drie functies van je huidige TV Box afstandsbediening waar je niet zonder kan?
Nu ben ik erg benieuwd hoe de huidige afstandsbedieningen jullie bevallen? Als klanten weten jullie als geen ander wat er fijn, vervelend en of onlogisch is aan het gebruik van de huidige afstandsbediening(en). Ik heb een 5 tal vragen die ik jullie voor wil leggen.
Bedankt voor de moeite! :)
1) Welke TV Box(en) heb je op dit moment thuis?
2) Hoe bevalt de huidige TV Box afstandsbediening?
3) Gebruik je naast de TV Box afstandsbediening ook nog andere afstandsbedieningen?
4) Als je drie dingen direct zou mogen toevoegen of veranderen aan je huidige TV Box afstandsbediening, welke zouden dat zijn?
5) Wat zijn de drie functies van je huidige TV Box afstandsbediening waar je niet zonder kan?
Beste antwoord door SkidTmobile
Bedankt allemaal voor jullie waardevolle reacties. We zullen jullie informatie meenemen in het verdere keuzeproces voor de afstandbediening. Hier kan ik nog weinig over kwijt helaas 🙂
De afgelopen twee weken heb ik met veel interesse jullie reacties gelezen. Deze bevestigde soms onze aannames(wisselen tussen radio en tv is op dit moment lastig) en helpen ons beter onderbouwde keuzes te maken.
Bekijk origineelDe afgelopen twee weken heb ik met veel interesse jullie reacties gelezen. Deze bevestigde soms onze aannames(wisselen tussen radio en tv is op dit moment lastig) en helpen ons beter onderbouwde keuzes te maken.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.