Skip to main content

Laptop meegenomen op vakantie (Lanzarote) om odido online tv te kunnen kijken. Helaas bij elke browser de onderstaande melding. Ook na verwijdering cookies, wat ik hier lees als tip helaas nog steeds hetzelfde Issue. Heb de online TV App helaas niet kunnen gebruiken.

Zo te lezen hebben / hadden meer mensen hier last van hopelijk kan dit door Odido opgelost worden en werkt dit een volgende keer wel.

Ja, het is fijn als hier een oplossing voor komt, maar kunnen we beginnen met zinvolle foutmeldingen? De situatie zou al anders zijn als hier had gestaan: “Helaas, het is niet mogelijk om vanaf deze geografische locatie in te loggen”. (Of “vanaf het buitenland” of zoiets). In plaats van een niks-zeggende foutmelding die mensen dan via een Community kunnen herleiden naar de daadwerkelijke oorzaak.

Hier is ook al een ander topic over:

Want bij koppelen van dienstenin Mijn Odido zijn rare eisen die Odido stelt (naam moet exact identiek gespeld zijn, ook als het emailadres matcht, of dat de bankrekening niet bij teveel andere producten al in gebruik is) maar die worden over het algemeen niet duidelijk uitgelegd, daar verschijnen ook random errors.

Hi ​@albert079, goed dat je dit laat weten! Ik hoop dat het de vakantie naar Lanzarote niet minder leuk heeft gemaakt. Ik begrijp dat je een laptop mee hebt genomen, heb je gebruik gemaakt van de desktopversie van Odido Online TV? Ik ben dan ook benieuwd of de Odido Online TV app op een mobiel apparaat wel heeft gewerkt. Hebben jullie dat nog kunnen testen?

Hoi Cheyenne, nee hoor dat niet. Ja ik probeerde op de laptop tv te kijken via “ https://tv.odido.nl”. Ik had 2 mobiele telefoons bij me. Een Android en een ios. Op de Android wilde de tv app niet starten. Op de ios telefoon deed de app het wel.

Hoi Cheyenne,

Zojuist nog eens de app op de Android telefoon geprobeerd en vandaag werkt hij ineens wel.

(ik ben nog in Lanzarote)

Hi ​@albert079, super fijn om te lezen dat het inmiddels weer werkt. Heel veel plezier nog in Lanzarote en geniet van je vakantie! 😊

Hoi Demi,

De online tv app op de laptop werkt helaas nog steeds niet. Dat was eigenlijk meer het onderwerp van dit probleem…

Hopelijk werkt dit een volgende keer wel.

Met vriendelijke groet,

Albert

Hi ​@albert079, je zou nog kunnen proberen of het werkt om wel de website te kunnen bereiken wanneer je laptop is verbonden met de hotspot van je telefoon. Maakt dit nog uit? Of kan je een ander netwerk proberen? Hopelijk werkt het!

Hoi Cheyenne,

Inmiddels weer aangekomen in Nederland en hier lijkt de online tv app gewoon te werken. Dus ik kan het nu niet meer testen. Maar hopelijk kunnen jullie er eens naar kijken dat dit wel werkend wordt in het buitenland. Bedankt voor de moeite iig van het reageren en de volgende keer op vakantie probeer ik het nog eens. Voor de rest werkt alles prima.

Reageer