Mac mini (macOS Sonoma 14.3.1)geeft melding Jailbroken bij gebruik tv app. Hierdoor geen tv mogelijk op Imac. Wat te doen?
Hi
Onze TV app is niet bedoelt voor computers. Je kunt onze browserversie hiervoor gebruiken, www.tv.odido.nl. Dit moet wel gewoon werken. Kan je me laten weten of dit wel lukt?
Dag Tommie,
Bedankt voor je antwoord, gek dat de tv app wel wordt aangeboden in de App Store en niet geschikt is voor de iMac.
Bij t.v.odido ingelogd Ned1 geselecteerd maar het “wieltje” blijft draaien, terwijl het snelste glasvezel internet van Odido heb.
Op de iPad overigens geen probleem.
In ieder geval bedankt voor je hulp.
Cor
Hi
Hi
Onze TV app is niet bedoelt voor computers. Je kunt onze browserversie hiervoor gebruiken, www.tv.odido.nl. Dit moet wel gewoon werken. Kan je me laten weten of dit wel lukt?
DagTommie,
Inmiddels beeld en geluid op de iMac via online tv
bedankt
Super om te lezen
Hi
Onze TV app is niet bedoelt voor computers. Je kunt onze browserversie hiervoor gebruiken, www.tv.odido.nl. Dit moet wel gewoon werken. Kan je me laten weten of dit wel lukt?
DagTommie,
Inmiddels beeld en geluid op de iMac via online tv
bedankt
Wel jammer dat de app een veel hogere kwaliteit lijkt aan te bieden. Op mijn AppleTv heb ik perfect beeld via de app, waar het via de browser nogal pixelig oogt. Ik heb speciaal voor de middagwedstrijden een extra scherm voor bij mijn Mac gekocht.
Klopt mijn gevoel qua resolutie of ligt dit aan de veel kortere afstand dat ik op mijn scherm zit?
Hij lijkt vandaag een stuk scherper dus ik denk dat hij naar een lagere kwaliteit teruggeschakeld was. Ik zie echter wel dat als ik op ‘Auto’ klik dat ik niet een andere kwaliteit kan kiezen in de browser.
Overigens adverteren jullie op https://www.odido.nl/tv/online-tv-app er wel mee dat je op je laptop met de app kunt kijken (wat niet werkt op de Mac vanwege de “Jailbroken” melding). Er staat in de FAQ op dezelfde pagina ook een link naar http://odidotv.nl die niet werkt (https://www.tv.odido.nl/ staat weer ergens anders en die werkt wel)
Hoi
Alvast heel erg bedankt!
Hoi
Alvast heel erg bedankt!
Ik kan ‘m ook niet meer vinden; is inmiddels aangepast of mijn browser heeft iets heel raars gedaan!
Duidelijk
Op deze pagina onder de vraag ‘Met hoeveel apparaten kan ik tegelijk tv-kijken?’ staat nog de verkeerde URL. Hopelijk kan dit aangepast worden.
Bedankt voor je oplettendheid
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.