Skip to main content

Enkele dingen irriteren me op de webversie van Odido tv kijken

TV kijken met Odido online TV | Odido

elke keer van de pagina openen moet ik mijn pincode invullen
Bij het bekijken van het programma overzicht kan ik niet verder naar links scrollen om programma's langer dan 3 uur geleden opnieuw te kijken. What you see is what you get.. De time frame valt niet aan te passen.
Instellingen van het geluid en beeld onthoud de website niet (volume en beeld instellingen)

Volume komt auto weer op de 50 procent te staan en de beeldkwaliteit staat altijd weer terug op Auto.

Ik wil gewoon mijn volume op 100 procent houden en ik wil me beeld kwaliteit gewoon op full HD houden (hoogste kwaliteit)

Dat zijn mijn dingetjes van de webversie van de odido tv app..

Hoi @Stronkie1974, ik denk dat je dit het beste kunt delen met het TV-team. Ik zet jouw bevindingen met alle liefde door! 

@Hans-Juriën Kunnen we hier iets op aanpassen of zijn dit “working as intended” instellingen en niet zozeer bugs?


Hoi @Stronkie1974, ik denk dat je dit het beste kunt delen met het TV-team. Ik zet jouw bevindingen met alle liefde door! 

@Hans-Juriën Kunnen we hier iets op aanpassen of zijn dit “working as intended” instellingen en niet zozeer bugs?

Mag , jullie weten me te vinden.

Ik denk pincode een error is ,

Want

 

Staat toch duidelijk Onthou Pin en TV account

 


@Stronkie1974 Helemaal onderaan in de TV-gids staat een scrolbalk.

 


die doet het niet , al gezien


Ik heb hem niet , dat balkje , zoals je zit
Ik gebruik windows 11 edge browser. Ik probeer straks op het werk wel met chrome


@Stronkie1974 Helemaal onderaan in de TV-gids staat een scrolbalk.

 

Bovendien dat is niet de webpage van de tv app , dat is volgens mij gewoon een screenshot van de tv app zelf.. 🙂 Bij mij heet de tv gids ook geen tv gids


Mijn screenshot had ik nog van voor de naamswijziging. Nu heet het ‘Alle zenders’, maar het werkt nog hetzelfde. Zo te zien staat het balkje er bij jou ook, maar helemaal onderaan. Waarom de pagina zo raar wordt weergegeven, weet ik niet precies. Misschien iets met de resolutie-instellingen.


Mijn screenshot had ik nog van voor de naamswijziging. Nu heet het ‘Alle zenders’, maar het werkt nog hetzelfde. Zo te zien staat het balkje er bij jou ook, maar helemaal onderaan. Waarom de pagina zo raar wordt weergegeven, weet ik niet precies. Misschien iets met de resolutie-instellingen.

Idd onderin gevonden . Thanks

Blijven nog deze dingen over :

  • pincode word niet bewaard bij het inloggen
  •  
  • Instellingen van het geluid en beeld onthoud de website niet (volume en beeld instellingen)
  •  
  • Volume komt auto weer op de 50 procent te staan en de beeldkwaliteit staat altijd weer terug op Auto.
  •  
  • Ik wil gewoon mijn volume op 100 procent houden en ik wil me beeld kwaliteit gewoon op full HD houden (hoogste kwaliteit)


Dat zijn mijn dingetjes van de webversie van de odido tv app..
 


Hoi @Hans-Juriën weet jij of we hier iets op kunnen aanpassen of zijn dit “working as intended” instellingen en niet zozeer bugs? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Reageer