is er een algemeen probleem TV Tilburg

  • 16 January 2024
  • 1 reactie
  • 8 Bekeken

Is er een storing in tilburg 5014 hh

Teresa van Odido 3 maanden geleden

Welkom op onze Community! @denachtuil 

Goed dat je aan de bel trekt, op dit moment is er geen algemeen probleem bekend in Tilburg. Echter help ik je graag om jouw verbinding te herstellen!

Ik ben direct het systeem ingedoken om het modem voor je uit te lezen en zie dat de verbinding er gelukkig perfect uitziet. Ervaar jij dit op dit moment ook zo? Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden?

  • Heb je last van geen internet of wegvallend internet?
  • Is dit alleen draadloos (wifi) of ook bekabeld?
  • Wat heb je zelf gedaan om de verbinding te herstellen?
  • Welke lampjes branden er op het modem en het ONT (kleine zwarte of witte kastje in de meterkast)
  • Branden de lampjes constant, knipperend of staan ze helemaal uit?

Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk gericht op zoek naar de juiste oplossing! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @denachtuil 

Goed dat je aan de bel trekt, op dit moment is er geen algemeen probleem bekend in Tilburg. Echter help ik je graag om jouw verbinding te herstellen!

Ik ben direct het systeem ingedoken om het modem voor je uit te lezen en zie dat de verbinding er gelukkig perfect uitziet. Ervaar jij dit op dit moment ook zo? Wil je de volgende vragen voor mij beantwoorden?

  • Heb je last van geen internet of wegvallend internet?
  • Is dit alleen draadloos (wifi) of ook bekabeld?
  • Wat heb je zelf gedaan om de verbinding te herstellen?
  • Welke lampjes branden er op het modem en het ONT (kleine zwarte of witte kastje in de meterkast)
  • Branden de lampjes constant, knipperend of staan ze helemaal uit?

Laat je het mij weten? Dan ga ik gelijk gericht op zoek naar de juiste oplossing! 

Reageer