Beste,
deze melding krijg ik..332196 you are not in a copyrighted geographical location.
En
failed to Play PVR content 332999. Bij iCloud opname kijken.
de tv box werk nu wel een keer..
wat te doen?
bedankt
mvg,
bas
Beste,
deze melding krijg ik..332196 you are not in a copyrighted geographical location.
En
failed to Play PVR content 332999. Bij iCloud opname kijken.
de tv box werk nu wel een keer..
wat te doen?
bedankt
mvg,
bas
Hoi
Ik vermoed dat je snel weer ongeremd kan genieten!
Beste Cal,
ik heb geen VPN,, in ieder geval niet vanuit mijzelf.. of is het een instelling van jullie?
ik weet niet wat ik nu moet doen.. Kunt u helpen?
Hi
Ik krijg deze foutcodes alleen op de iPhone en iPad.
gelukkig doet de tvbox het (nog)
daar heb ik al heel veel problemen mee gehad..
Hallo,
via het mobiel netwerk doet hij het en via de WiFi (op mijn thuis adres) geeft hij meldingen..
de app is al opnieuw geïnstalleerd maar levert niets op.. ik ben blij dat de tvbox het wel doet.
onlangs deed hij het 2 maanden aan een stuk niet.. toen gaf hij dezelfde meldingen maar zowel op de app als tvbox.
toen was er een monteur aangevraagd en gepland,,,, 2 dagen voor zijn bezoek deed hij het ineens.. en kort daarna exact hetzelfde verhaal…
toen deed hij het weer ineens spontaan maar niemand heeft iets gedaan of weet ergens vanaf..
heel raar..
Hi
Ik hoor graag van je terug, alvast bedankt!
Nee ik heb niets geïnstalleerd..
Hoi Tommie,
Sorry je andere bericht lees ik nu pas.
niks werkt, geen zender en ook niets van de opnames. Hij opent de app wel en laat alles zien maar zodra je iets wilt kijken werkt niets meer alleen maar dezelfde foutcodes..
Op de laptop krijg ik dezelfde melding met het nummer 632196.
beide hetzelfde ipadres. Laptop en iPhone.
ik heb een 12 mini en een iPad van goed een jaar oud.. beide volledig bij met de updates.
Hey
Top, dank je wel
Hi
Beste Tommy,
voor nu werkt het weer (gelukkig)
hoe zou dat moeten?? Wellicht dat ik dat voor de volgende keer kan proberen.
gr bas
Hi
Hallo,
na het opnieuw opstarten van de modem werkt onze tvbox weer niet meer… zelfde foutcode..
willen jullie aub nog een keer helpen?
En hoe moet ik de apparaten uitloggen?? Als het daar aan ligt want ik snap het niet.. op een app en telefoon bedoel je?? Of ergens anders..
hoop dat de tv weer snel werkt..
Hallo,
ik heb alles uitgelogd, 2x telefoon 2x iPad en op de tv box. Niks heeft geholpen. Ook de kabels eruit gehaald van de WiFi en tv box… wat nu??
Hi
Hoor graag of dit geholpen heeft! Talk soon.
Hoi Tommie,
ik heb/had deze vandaag al 3x geprobeerd…
geen resultaat..
alleen de tvbox is (wel een keer afgemeld) aangemeld, alle andere staan afgemeld
Tommy,
Heb nogmaals alle stekkers eruit gehaald met converter. Tvbox gereset.
helaas geen resultaat..
waarom blijft dit toch altijd terugkomen?
hopelijk kunnen we snel weer kijken…
Hi
Willen jullie weer 2x een voucher zenden om te kunnen internetten? Dan kunnen we iig tv kijken op een ipad via 4g… dank u
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.