Na de update van vandaag (20-10-’24) kan het volume van de TV app op een ipad niet meer aangepast worden door op en neer te swipen in de rechterhelft van het scherm
Hey
Wat is er precies geupdate gister? En welke volumeregeling bedoel je precies, is dit van de iPad zelf en gaat het over streamen naar een tv of kijk je op je iPad tv?
Hi Tommie,
Dank voor je reactie. Er vond geen update plaats gisteren. In de appstore stond een update van 3m geleden. Die m stond dus voor maanden en niet voor minuten. Misverstand.
De volumecontrole werkte niet. Het gaat om kijken op de iPad zelf. In landscape modus kun je op de rechterhelft met swipen naar boven en beneden het volume controleren. Een mooie feature die ik in meer apps zou willen zien.
Later werkte deze feature weer zoals bedoeld. Waarom dat tijdelijk niet was weet ik niet, maar zie mijn melding dus als vals alarm.
Ik heb geprobeerd mijn melding weer te verwijderen maar niet gevonden hoe dat moet.
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.