Hallo,
Hopelijk kan ik hier verder geholpen worden. Al ruim een maand valt de tv steeds even uit. Zien dan ook dat de wifi wegvalt. Als dit gebeurt als ik aan het werk ben thuis, valt de van verbinding met kantoor ook weg. Monteur geweest, die wist me te vertellen dat hij er niets aan kon doen. Al bij 40 adressen geweest allemaal hetzelfde probleem. Hij heeft ook nog even naar de aansluiting gekeken en alles was goed aangesloten. Ik moets Odido bellen om te vragen hoelang het zou duren voordat het opgelost werd. Even een weekje geduld hebben en daarna moest het wel beter gaan. Vorige week weer gebeld. Nog steeds hetzelfde probleem. Gelukkig niet meer 10x per uur maar nog steeds wegvallende verbinding. De melding werd doorgezet naar de TD en heb daar ook een bevestiging van gehad. Daarna radiostilte. Vandaag maar weer eens gebeld. 1e keer iemand aan de telefoon gehad, ineens na 12 minuten werd de verbinding verbroken. Toen maar weer gebeld, ander persoon aan de telefoon weer het hele riedeltje opgenoemd, die klaagde steeds over zijn trage verbinding en na 11 minuten weer de verbinding verbroken. Ik stond al die tijd bij de meterkast waar de modem staat. Die begon ineens wel geluid te maken alsof die uitgelezen werd ofzo. Ik word er wel een beetje moedeloos van. Kan iemand op dit forum ons probleem nu wel oplossen? Het meldingsnummer van de TD is 76500492.
Alvast bedankt