Skip to main content

internet valt weg, slechte helpdesk!


Hallo,

 

Hopelijk kan ik hier verder geholpen worden. Al ruim een maand valt de tv steeds even uit. Zien dan ook dat de wifi wegvalt. Als dit gebeurt als ik aan het werk ben thuis, valt de van verbinding met kantoor ook weg. Monteur geweest, die wist me te vertellen dat hij er niets aan kon doen. Al bij 40 adressen geweest allemaal hetzelfde probleem. Hij heeft ook nog even naar de aansluiting gekeken en alles was goed aangesloten. Ik moets Odido bellen om te vragen hoelang het zou duren voordat het opgelost werd. Even een weekje geduld hebben en daarna moest het wel beter gaan. Vorige week weer gebeld. Nog steeds hetzelfde probleem. Gelukkig niet meer 10x per uur maar nog steeds wegvallende verbinding. De melding werd doorgezet naar de TD en heb daar ook een bevestiging van gehad. Daarna radiostilte. Vandaag maar weer eens gebeld. 1e keer iemand aan de telefoon gehad, ineens na 12 minuten werd de verbinding verbroken. Toen maar weer gebeld, ander persoon aan de telefoon weer het hele riedeltje opgenoemd, die klaagde steeds over zijn trage verbinding en na 11 minuten weer de verbinding verbroken. Ik stond al die tijd bij de meterkast waar de modem staat. Die begon ineens wel geluid te maken alsof die uitgelezen werd ofzo. Ik word er wel een beetje moedeloos van. Kan iemand op dit forum ons probleem nu wel oplossen? Het meldingsnummer van de TD is 76500492.

 

Alvast bedankt

Uitgelichte reactie

12 maart 2025

Hey ​@andreavann, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van onze diensten en duik hier graag met al mijn kennis voor je in. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken en dit hopelijk voor je oplossen! Alvast bedankt.

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13395 reacties
  • 12 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@andreavann, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van onze diensten en duik hier graag met al mijn kennis voor je in. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer in je profiel willen zetten? Dan kan ik met je meekijken en dit hopelijk voor je oplossen! Alvast bedankt.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 16 maart 2025

Goedemorgen,

Excuus, zie nu pas dat er gereageerd is. Volgens mij heb ik wel notificaties aanstaan. Ik heb de gevraagde gegevens ingevuld. Probleem is in ieder geval nog niet opgelost. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 17 maart 2025

Net even in de wijk gevraagd, schokkend hoeveel mensen er last hebben wegvallend internet van Odido. 1 buur wist me te vertellen dat morgenochtend het glasvezel apparaat vervangen werd. Hopelijk lost dit het op!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen