Skip to main content

Onze tv geeft meermaals in de week het volgende weer:
“Er is geen verbinding geweest met de TV-dienst. Mogelijke oorzaken zijn:
Dit apparaat is in standby geweest
Controleer de bekabeling en internetverbinding
Dit apparaat is ontkoppeld van jouw tv-account. je kunt dit apparaat opnieuw registreren
De tv dienst is tijdelijk geblokkeerd vanwege betalingsachtergrond
De tv dienst is vanwege onderhoud tijdelijk beschikbaar”
Na het herstarten van de tv doet deze het weer.

Daarnaast hebben we een computer die de verbinding met het internet kwijtraakt en kan soms alleen de verbinding weer kan maken na opnieuw opgestart te worden.

Deze twee dingen lijken iets met elkaar te maken te hebben, maar ik kan de oorzaak niet vinden.

Hallo @M_Waterman 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding?

Wanneer er geen internet is gaat dan ook het lampje op de modem/router rood branden?

Maak je alleen gebruik van het T-Mobile apparatuur of heb je nog een eigen versterker/router?


Ik heb een glasvezel verbinding. Het lampje is dan groen en knippert soms. Ik maak alleen gebruik van het t-mobile apparatuur.


@M_Waterman 

De router kan je voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Zyxel voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, misschien dat je dan minder last hebt van een wegvallende verbinding.


Reageer