Beantwoord

Interactive box al meerdere keren moeten herstarten

  • 8 December 2020
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Hoi,

Sinds 2 weken beschik ik over internet en tv van t-Mobile. In deze 2 weken heb ik al 9x mijn tvbox moeten herstarten. Dit is meestal 's-Morgens vroeg als de box weer aangaat na het slapen.

De box moet ik in bijna alle gevallen 2x een herstart geven voordat ik beeld krijg op mijn tv.

Iemand een idee of is deze box gewoon gaar?

 

Gr,

Ramon

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 11 December 2020, 15:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @ramonniese, top dat je het aankaart hier, we gaan dit gelijk oplossen!

Er lijkt iets mis te zijn in de communicatie tussen modem en TV Box, daarom heb ik op afstand het TV abonnement opnieuw naar het modem gestuurd. Dit zou de onnodige herstarts moeten voorkomen. Ook heb ik het modem zelf een spreekwoordelijk zetje in de rug gegeven. Zou je morgenochtend kunnen nagaan of dit geholpen heeft?

Hallo Jason,

Vanmorgen was het issue helaas weer aanwezig. Vorige dagen ging het goed. Wifi / internet blijft overigens gewoon werken. 

Gr,

Ramon

Reputatie 7

Hi @ramonniese,

Ik heb geprobeerd de TV Boxen te benaderen, maar dit lijkt niet te lukken. Hoe zijn deze op het modem aangesloten? Ik wil je vragen deze direct op de LAN poorten aan te sluiten. Op die manier kan ik ze onder de loep nemen. Ik hoor het graag van je! 

Reageer