Hallo,
Ik heb zojuist een abonnement afgesloten met 2 tv boxen. Nu weet ik dat de interactieve tv boxen met harddisk niet op voorraad zijn. Wanneer deze wel weer op voorraad zijn kan ik deze dan aanvragen en ruilen met de gewone boxen?
Ik heb zojuist een abonnement afgesloten met 2 tv boxen. Nu weet ik dat de interactieve tv boxen met harddisk niet op voorraad zijn. Wanneer deze wel weer op voorraad zijn kan ik deze dan aanvragen en ruilen met de gewone boxen?
Bladzijde 1 / 1
Hi
Oke dat is fijn.
Is die extra €5 dan per box of in totaal?
En maken jullie een melding als deze TV boxen weer op voorraad zijn?
Hey
Die € 5,- extra is per TV Box. Hoeveel TV Boxen zou je graag willen omruilen? Er komt geen aparte melding zodra ze weer op voorraad zijn. Via onze bestelpagina en je My T-Mobile Thuis omgeving kun je zien je wanneer ze weer op voorradig zijn.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.