Skip to main content

Feitelijk werkt interactieve TV sinds de migratie niet of niet naar behoren en nu is het er helemaal mee gestopt. Alle tips al uitgevoerd, dus modem er uit, kabel zit in de juiste poort, TV-box opnieuw opgestart maar het scherm blijft verdacht roze met de melding app starten maar verder gebeurt er niets. Graag hulp.

Hier ook 1 en al drama. Terugkijken van programma's na de nieuwe update is echt waardeloos. Vastlopers, soms geen geluid.. Hoop dat het snel word opgelost want dit is 3x karel uit Tilburg.... 


Hoi @MoosVroom, welkom op de Community!

Mijn collega heeft ervoor gezorgd dat Guidion aangestuurd is zodat je een afspraak met de monteur kunt inplannen. Het wordt opgelost en indien het niet direct te herstellen is; de monteur heeft altijd vervangende apparatuur bij zich dus het wordt sowieso gefixt. Mocht het onverhoopt toch nog misgaan, dan pakken wij het direct verder op. Laat een berichtje achter in dit topic dan pakken wij het verder op voor je.


Reageer