Sinds enkele jaren heb ik T-mobile Thuis. T-mobile is begonnen met T-mobile TV, een nieuwe opzet van televisie.
Wanneer wordt in Groningen stad deze nieuwe T-mobile dienst aangeboden in plaats van Interactieve TV?
Leuk om te horen dat je een eigen set-up hebt
Aangezien de ‘in service’ melding van een dergelijke modemwissel verbonden is aan de komst van de monteur, kan ik de overgang naar het nieuwe platform nog niet aanvragen omdat hiervoor het Zyxel modem aangemeld dient te zijn. Hoewel het in jouw geval onhandig is dat ik hierdoor niet eerder de overgang kan regelen, bespaart het aanmelden van het modem door de komst van de monteur ons doorgaans wel heel veel tijd.
Zou je kunnen proberen om de TV Box direct op het Zyxel modem aan te melden? Als dit inderdaad de oplossing is kan je vervolgens de TV Box gewoon op jouw set-up aansluiten aangezien de TV Box de aanmelding zal onthouden. Zodra je over bent gezet op het nieuwe platform zal het inderdaad makkelijker te regelen zijn om het TV signaal door te geven via jouw eigen set-up.
Hopelijk heb ik hiermee alles kunnen verhelderen!
Goedenavond
Dank voor je uitgebreide reactie.
Net het Zyxel modem aangesloten op de mediaconverter en hierop de tweede tv box aangesloten.
Melding blijft hetzelfde.
Ik wacht de monteur wel even af dinsdag, hopelijk weet jij nog een truc.
De andere tv box doet het helemaal goed dus kan ik nog wel een paar dagen afwachten.
Ik laat jullie weten wanneer de monteur weg is.
Fijne avond.
Hoi
De box die je nu hebt kost € 5,00 per maand omdat je € 5,00 per maand korting krijgt op de standaardprijs van € 10,00. De Aria 610 kost standaard € 5,00 per maand, maar daar gaat weer € 5,00 van af omdat het je enige TV Box hebt. Je zult voor Cloud Opnemen straks precies hetzelfde betalen als je nu voor de harddiskrecorder doet: € 5,00 per maand. Prijstechnisch kom je op precies hetzelfde uit, maar dan met T-Mobile TV en Cloud Opnemen.
Zodra de Aria (vervangende) box straks aangesloten is, wil ik je vragen om een berichtje achter te laten in dit topic, dan kan ik de overgang naar TMT voor je in gang zetten!
Houd er wel nog rekening mee dat wij de apparatuur graag geretourneerd zien op het retour adres - hierover ontvang je dadelijk een e-mail met uitleg en retournummer.
Voor het gemak plaats ik de retour uitleg hieronder zodat meelezers ook meteen zien hoe dit in zijn werking gaat (je kunt de inhoud uitklappen):
Beste
Hoi
De box zal uiterlijk vrijdag of zaterdag geleverd worden. Zodra de box aangesloten is, kan ik de overgang voor je aanvragen en in gang zetten. Nogmaals sorry voor het ongemak!
Hi
Zoiets kan natuurlijk gebeuren ;)
Zodra ik de box heb ontvangen en aangesloten, laat ik het hier weten.
Fijne dag!
Helemaal super!
Goedemiddag
Monteur is weg en heeft alles gecontroleerd. Er is nog een probleem met één van de twee tv boxen. Die blijft aangeven ‘Registratie mislukt of niet toegestaan. De monteur maakt daar een ticket voor aan.
Als het goed is ben ik verder klaar om overgezet te worden naar het nieuwe platform.
Nogmaals dank voor de service.
Fijne dag.
Hoi
Hoi
Ik heb meteen mijn abonnement aangepast en Cloud Opnemen toegevoegd.
Hierbij wilde ik nog een wijziging aan mijn abonnement uitvoeren nl. het opzeggen van mijn tweede vaste telefoonlijn, maar dat lukte niet: ik kan alleen Vast Bellen helemaal uitzetten maar dan ben ik ook mijn eerste telefoonlijn kwijt en dat is niet de bedoeling.
Kun jij aangeven hoe ik de tweede vaste telefoonlijn met het telefoonnummer dat eindigt op ***0211 kan opzeggen?
Alvast bedankt voor je reactie!
Hoi
Je kunt de tweede telefoonlijn (nog) niet via My T-Mobile Thuis uitschakelen, dat kan nu alleen nog op afstand door een T-Mobile medewerker worden gedaan. Ik heb de tweede vaste lijn met ingang van 10 juni 2021 stopgezet - met inachtneming van één maand opzegtermijn.
Hoi
Top
Jij, en je collega's, bedankt voor de hulp!
Fijne avond vast.
Hoi
Je kunt de tweede telefoonlijn (nog) niet via My T-Mobile Thuis uitschakelen, dat kan nu alleen nog op afstand door een T-Mobile medewerker worden gedaan. Ik heb de tweede vaste lijn met ingang van 10 juni 2021 stopgezet - met inachtneming van één maand opzegtermijn.
Hoi
Heel graag gedaan, ook namens mijn collega's!
Mochten we nog iets voor jullie kunnen doen, neem dan zeker weer contact op!
Beste
Alvast bedankt!
Hoi @Jason. Kan je ons ook versneld laten overzetten ?
Hallo
Zie dat je hier ook je vraag stelt. Je hebt eerder ook al dit topic: Overstappen naar opnemen cloud geopend. Wil jet het voortaan bij één topic houden? Dit is voor de moderators ook makkelijker. Het helpt echt niet om meerdere topics te openen het wordt er alleen onoverzichtelijker van.
Hallo
Zie dat je hier ook je vraag stelt. Je hebt eerder ook al dit topic: Overstappen naar opnemen cloud geopend. Wil jet het voortaan bij één topic houden? Dit is voor de moderators ook makkelijker. Het helpt echt niet om meerdere topics te openen het wordt er alleen onoverzichtelijker van.
Hallo
Het belangrijkste is dat je het begrijpt om het bij 1 topic te houden. Met jouw reactie laat je dat ook merken. Het verwijderen kan nu niet meer. Dat kunnen alleen moderatoren. Hopen dat je snel over gezet wordt. Bij mij ook nog niet zo lang geleden gedaan, ben er tevreden over.
Dat is zojuist geregeld
Zit hier nu onderhand nu ook met dikke koppijn, met de omzetten naar het nieuwe tv platform.
Spullen besteld, duurt paar dagen, monteur afgesproken, netjes aan gesloten
melding gemaakt dat het is omgezet….. en nu komt het…
omzetten duurt 2 weken… uuuhh, wat ?? waarom zo lang, waarom is dat niet bekend?
staat de server in timboektoe???, dus kan niet van de nieuwe settings gebruik maken.
De oude Hdisk recorder dan maar weer gebruiken
na 2 weken...zie dat het nieuwe menu actief is. hehe
Oh nee...cloud kan niet geactiveerd worden
De ‘oude spullen’ moeten eerst terug zijn, en afgeboekt worden
dus die opsturen, en wachten...en wachten...en nog steeds wachten...op de afboeking
en zo gaan weer ongeveer 3 weken voorbij, want de postduif die het bericht moet doorgeven is ‘verdwaald’???
dus… bedankt..voor de niet geleverde service, en voor de ontnomen tv genot
Hoi
Hi Jason…
Heb toen de ‘omzetting’ aangevraagd...telefonisch
Men zou de spullen opsturen...toen monteur afgesproken, voor de omschakeling.
Die had meteen door, dat het oude platform nog actief was.
Dit doorgegeven..aangemeld dat het omgezet kon worden, ja...en toen kwam pas de 2 weken ter spraken. de ‘oude’ box toen weer aangesloten, om zo nog wat kunnen opnemen..
Toen omgezet was..gevraagd of cloud aan kon...toen weer verhaaltje...eerst moet óude’boc retour, dan kan cloud pas aan...dus ook weer zo’n ‘achteraf’ verhaaltje
Iets anders… mogelijk dat dit tzt nog komt, maar ben ook pas hiermee begonnen, met cloud
Mis wat opties, die ik op de interactive-tv wel had zitten
- melding..start opname..einde opname nu zie/krijg je niets..dus is soms raden of opname loopt
- opname bekijken, keuze uit verder afspelen, of opnieuw afspelen. Dit vooral omdat men hier bepaalde series volgt, en niet iedereen tegelijk tijd heeft om te kijken.
Hallo
Ook wij zijn al lang klant bij jullie en zouden heel graag gebruik gaan maken van T-Mobile TV. Wij beschikken echter nog over de Draytek router en een Entone TV Box met opname functie. Onze tweede tv box is een Aria 610.Is het mogelijk dat jij vervanging van deze apparatuur voor ons in gang zet? Zou heel fijn zijn. We horen het graag.
Ik heb (ook) lang moeten wachten op de omzetting
ze werken per regio..postcode, was eind 2020 al bezig om te kijken wanneer het bij mij kon
via de service desk de omzetting aangevraagd, en nieuwe router(zyxell) en tv-kastje gekregen, en monteur alles laten verwisselen (gratis). Hou dan ook rekening met de 2 weken die nodig zijn voor de omzetting. Heb zelf in tussentijd de ‘oude’ recorder nog gebruikt, om iets te kunnen opnemen
Hi
Sorry dat dit in het begin niet duidelijk was, ik zal het zeker meenemen als verbeterpunt. Ook vind ik de punten die je verder aanhaalt goede punten! In principe zou dat laatste geen probleem moeten zijn als je van meerdere kijkprofielen gebruik maakt. Hopelijk lukt het je hiermee.
Hoi
Dat ga ik voor je in orde maken! De nieuwe TV Box is onderweg. Zodra je de nieuwe TV Box hebt aangesloten, kan ik ook de overzetting naar het nieuwe platform in gang zetten. Ik zal zelf ook een oogje op jouw profiel houden, maar stuur gerust ook een berichtje zodra het je is gelukt.
Hoi
Dat ga ik voor je in orde maken! De nieuwe TV Box is onderweg. Zodra je de nieuwe TV Box hebt aangesloten, kan ik ook de overzetting naar het nieuwe platform in gang zetten. Ik zal zelf ook een oogje op jouw profiel houden, maar stuur gerust ook een berichtje zodra het je is gelukt.
Hoi
Dank voor het opsturen van de TV Box. Ik heb echter ook een Draytek modem dus die zal eerst vervangen moeten worden…
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.