Sinds enkele jaren heb ik T-mobile Thuis. T-mobile is begonnen met T-mobile TV, een nieuwe opzet van televisie.
Wanneer wordt in Groningen stad deze nieuwe T-mobile dienst aangeboden in plaats van Interactieve TV?
Mocht ik je niet meer spreken vandaag: een prachtig, zonnig weekend toegewenst!
Hoi
Goedemorgen
Hoi
Gisteren (vrijdag) heb ik de Zyxel en de converter ontvangen. Hiervoor was geen track- en trace-code naar mij gestuurd, maar ik was gelukkig thuis toen de bezorger kwam.
Deze Zyxel en converter moeten door een monteur van Guidion worden geïnstalleerd. Geef jij hiervoor een opdracht aan Guidion waarna ik een afspraak met hun kan inplannen?
Alvast bedankt!
Hoi
Wanneer je de vervanging ontvangen hebt, wil ik je verzoeken een bericht achter te laten in dit topic, dan zet ik de overgang naar T-Mobile TV voor je in gang zodat je binnen maximaal twee weken overgezet wordt.
Hoi
Zodra morgen alles geïnstalleerd is, zal ik de switch naar T-Mobile TV starten. Dan word je over maximaal twee weken omgezet.
Jullie ontvangen hier nog een SMS en e-mail over vlak vóór de overgang!
Hoi
Alvast bedankt!
Hoi
Goedemorgen
Ik heb zojuist het cloud opnemen geactiveerd. Zou jij ervoor kunnen zorgen, zoals eerder besproken, dat de kosten per maand verrekend worden? Wij betaalde namelijk altijd al €5,- voor de harddiskrecorder die we niet meer hebben en nu ik het cloud opnemen heb geactiveerd zijn onze maandelijkse kosten met €5 gestegen wat dus niet juist is.
Ik hoor graag van je.
Hoi
De maandkosten verreken ik voor het aankomende volledige jaar, dus twaalf maanden in één keer. Dat kan momenteel nog niet anders aangepakt worden omdat we die specifieke kortingen niet meer actief hebben, sorry.
Je zult op de factuur van mei, of juni daarom € 60,00 verrekend zien worden. Het restant dat eventueel overblijft omdat het hele maandbedrag bijvoorbeeld daarmee verrekend wordt, wordt dan óf los overgemaakt op jouw rekening 32 dagen na de incassodatum van die factuur, óf nog verrekend op een daaropvolgende factuur - dit is afhankelijk van het moment van aanmaken vergoeding + incassodatum credit.
Hoi
Hoi
Goedemorgen
Is het voor mij ook mogelijk om eerder over te gaan t-mobile TV?
Op dit moment heb ik een Dray-tek modem van jullie maar deze is niet aangesloten.
Ik heb nu een media converter en een eigen ASUS router.
Alvast bedankt voor je reactie.
Groeten, Patrick
Hoi
Ook vervallen eventuele lopende kortingen op je huidige tweede TV Box: in sommige gevallen hebben gebruikers namelijk nog een oude kortingsactie lopen op de TV Box(en) waarbij ook de tweede box gratis aangeboden wordt. Deze actie hebben we al een tijdje niet meer en is ook niet nadien nog toe te passen. Houd hier alsjeblieft rekening mee wanneer je de overstap maakt. Om hier klanten in tegemoet te komen, vergoeden we in zo'n uitzonderlijk geval de tweede TV Box voor de abonnementsduur van één jaar, oftewel 12 keer € 5,00 = € 60,00. Dit bedrag zal in één keer vergoed worden en wordt verrekend op een volgende factuur!
Ga je hiermee akkoord? Zo ja, dan ruil ik beide boxen, alsmede het modem om voor de vervangende apparatuur. Zodra de vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de migratie in gang zetten. Stuur alsjeblieft de huidige apparaten terug naar ons retour adres - hier ontvang je nog een e-mail over met uitleg indien je akkoord gaat.
Hoi
Dank voor je snelle reactie!
Daar ga ik mee akkoord.
Groeten Patrick.
Ik wacht het modem af.
Ik laat jullie weten wanneer alles geïnstalleerd is.
Bedankt nogmaals en ook een fijn weekend!
Wat voor decoder ga ik krijgen als nieuwe klant?
Hoi
Je ontvangt straks de Amino Aria 7x TV Box; zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat en aangeboden wordt bij PostNL, ontvang je van PostNL per e-mail een track&trace-code waarmee je altijd de bezorgstatus kunt checken.
Veel plezier straks met jouw abonnement, als ik je ergens bij kan helpen, let me know!
Hoi
Laat me weten of je hiermee akkoord gaat, dan regel ik de overschakeling op de Zyxel. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat het migratieproces maximaal twee weken duurt en pas start op het moment dat de Zyxel + converter aangesloten zijn.
Hoi Jason,
Ik zou ook heel graag de overstap maken naar T-Mobile TV.
ik heb een Aria 610x en het Huawei Modem, kan je voor mij de overstap naar T-Mobile TV aanvragen?
Hoi
Beste
kan ik ook overgezet worden naar het vernieuwde T-Mobile TV platform?
Alvast bedankt!
Hoi
De box die je nu hebt kost € 5,00 per maand omdat je € 5,00 per maand korting krijgt op de standaardprijs van € 10,00. De Aria 610 kost standaard € 5,00 per maand, maar daar gaat weer € 5,00 van af omdat het je enige TV Box hebt. Je zult voor Cloud Opnemen straks precies hetzelfde betalen als je nu voor de harddiskrecorder doet: € 5,00 per maand. Prijstechnisch kom je op precies hetzelfde uit, maar dan met T-Mobile TV en Cloud Opnemen.
Zodra de Aria (vervangende) box straks aangesloten is, wil ik je vragen om een berichtje achter te laten in dit topic, dan kan ik de overgang naar TMT voor je in gang zetten!
Houd er wel nog rekening mee dat wij de apparatuur graag geretourneerd zien op het retour adres - hierover ontvang je dadelijk een e-mail met uitleg en retournummer.
Voor het gemak plaats ik de retour uitleg hieronder zodat meelezers ook meteen zien hoe dit in zijn werking gaat (je kunt de inhoud uitklappen):
Milieu en duurzaamheid staan bij T-Mobile hoog in het vaandel. We versturen daarom geen retourdoos, máár gelukkig kun je gemakkelijk zelf aan de slag. Verwachten wij apparatuur van jou terug? Haal dan een oude (schoenen)doos uit de kast of gebruik de installatiedoos van je nieuwe provider. Ook bij een supermarkt kun je bijvoorbeeld een gratis doosje meepikken. Genoeg mogelijkheden, wees creatief! Het pakket mag je vervolgens opsturen naar:
T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 15021
1117 ZZ Schiphol
Retournummer: “Zie e-mail”
Let op! Bovenstaand adres is alleen bestemd voor T-Mobile Thuis apparatuur, zoals modems, TV Boxen, Wifi-punten, kabels en afstandsbedieningen. Wil je je mobiele toestel terugsturen? Ga daarvoor naar deze pagina: retourformulier.
Wil je een TV Box terugsturen, vergeet dan niet de adapter, kabels en afstandsbediening. Heb je opgezegd, stuur dan ook het modem, inclusief adapter en kabels aan ons terug. Ook is het fijn als je een kort briefje met je retournummer en klantgegevens erbij stopt. Geen retournummer ontvangen? Vergeet dan zeker niet om je klantgegevens toe te voegen in de retourdoos. Alvast bedankt!
Natuurlijk hoef je voor de zending niets te betalen. Dankzij het antwoordnummer is de retourzending helemaal gratis. Vergeet niet het verzendbewijs goed te bewaren!
Heb je nog vragen over het terugsturen van de apparatuur? Stel ze in dit topic!
Goedenavond
Inmiddels alles binnengekregen en de Aria boxen zijn geïnstalleerd. Kan je mij overzetten?
Alvast bedankt!
Groeten Patrick
Hi
Fijn dat alle apparatuur inmiddels binnen is! Voordat wij je over kunnen zetten naar het nieuwe TV platform, dient eerst nog de monteur langs te komen om het modem en de Media Converter te installeren. Aangezien de monteur dinsdagavond langs komt, zal ik woensdag contact met je leggen om te bevestigen dat ik jouw overzetting heb aangevraagd. We spreken elkaar snel!
Hoi
Dank je wel voor je reactie. Inderdaad komt a.s. dinsdag een monteur.
De mediaconvertor zit er al tussen, ik heb mijn eigen er al tussen uit gehaald. Jullie Draytek router gebruik ik al een poos niet meer. Via jullie forum
Nu werken de TV boxen via een VLAN, als het goed is hoeft dat straks niet meer.
Weet jij misschien wat de monteur dan komt doen dinsdag?
Hij kan me in ieder geval helpen met één van de tv boxen die geeft na invoeren klantnummer en pincode: registratie mislukt of niet toegestaan. Jullie collega van de helpdesk kon niets vinden in jullie systeem.
We hebben woensdag wel contact.
Ook een fijne moederdag gewenst.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.