Goedenavond,
Onze interactieve TV heeft nooit echt goed gewerkt bij ons, maar nu is hij er helemaal mee gestopt. Ik het het forum en de tips op de website al doorlezen, maar ik krijg het niet meer werkend.
Modem + STB van het stroom gehaald
Modem aangezet en gereset. Alle lampjes zijn groen
STB aangezet
Wachten tot STB melding geeft dat er geen internetverbindong gevonden kan worden
Dan UTP kabel aansluiten
Dan geeft hij enkele minuten de melding “netwerk starten”
Uiteindelijk krijg ik de melding “Ophalen van IP-adres is niet gelukt” en dat het er op lijkt dat de UTP kabel op de verkeerde poort zit aangesloten. Maar hij zit echt op de poort voor IPTV.
Iemand een idee?
Bladzijde 1 / 1
Hallo RodneyVE,
Heb je al een andere UTP kabel geprobeerd?
En krijg je hetzelfde op de andere Iptv poort?
Mvg. Marcel
Heb je al een andere UTP kabel geprobeerd?
En krijg je hetzelfde op de andere Iptv poort?
Mvg. Marcel
Hi, @RodneyVE .
Heel vervelend zeg. Je wil natuurlijk gewoon lekker Tv kunnen kijken! Ik even 1 vraag.
Heb je de Tv-box direct op het modem aangesloten? Of heb je bijv meerdere Tv-boxen en zit er een UTP switch/splitter of Devolo tussen?
Mocht je er een switch, splitter of devolo tussen hebben geplaatst dan raad ik je aan om de box even direct op het modem aan te sluiten.
Mocht dit niet het geval zijn of het werkt niet dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice: 0800-0092.
Succes!
Heel vervelend zeg. Je wil natuurlijk gewoon lekker Tv kunnen kijken! Ik even 1 vraag.
Heb je de Tv-box direct op het modem aangesloten? Of heb je bijv meerdere Tv-boxen en zit er een UTP switch/splitter of Devolo tussen?
Mocht je er een switch, splitter of devolo tussen hebben geplaatst dan raad ik je aan om de box even direct op het modem aan te sluiten.
Mocht dit niet het geval zijn of het werkt niet dan adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice: 0800-0092.
Succes!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.