Ik ben nu al ruim 3 weken bezig met het uitleggen dat 1 van mijn 2 interactieve tv boxen het niet goed doet en dat ik een nieuwe wil nu zeggen ze mij dat het een storing is die ze aan het oplossen zijn maar sinds vodafone televisie internet en bellen overgenomen is door T-Mobile krijg ik over elke vraag of klacht te horen dat het een storing is waaraan ze werken dus ik voel me voor de zoveelste keer aan het lijntje gehouden en aangezien mijn andere tv box het prima doet op wat voor manier ik hem aansluit of aan welke tv ook met welke kabel dan ook lijkt het mij dat het niet aan een storing ligt maar aan de box en nu heb ik te horen gekregen dat ik na 3 weken nog is 2 weken kan wachten op bericht van de technische dienst ik ben ondertussen zwaar pissig aan het worden en heb al geprobeerd over te stappen naar ziggo met 4k boxen en meer zenders maar die leveren niet aan mijn adres vanwege de rechten van delta en delta zelf vind ik niet goed dus met andere woorden ben ik afhankelijk van T-Mobile want kpn vind ik te duur maar nu ben ik er dus sinds ik een nieuwe televisie heb achter gekomen dat mijn tv box van vodafone zwaar onder de maat presteert en wil ik dus een nieuwe ook hoor ik dat andere type tv boxen beter zijn maar ik daar geen recht op heb omdat ze je altijd het type sturen dat je al hebt met andere woorden wtf kan iemand mij hierbij helpen please!
Bladzijde 1 / 1
Ik zou op een openbaar forum niet al je privé gegevens plaatsen.
Je kunt dit nu nog weghalen, na een paar uur niet meer dacht ik.
Je kunt dit nu nog weghalen, na een paar uur niet meer dacht ik.
Lukt het niet dan zullen de moderators je adres verwijderen als ze weer beschikbaar zijn.
Fijn weekend
Hey @Joery ,
Ik heb je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat mijn collega 9 augustus een taak heeft ingediend bij onze technische dienst betreft dit probleem. Zij gaan dit voor je oplossen! Nu zeg ik er wel bij dat door de drukte van de afgelopen periode het wel iets langer kan duren voordat je een terugkoppeling krijgt. Maar dit probleem gaan we hoe dan ook oplossen voor je!
Ik heb je gegevens erbij gepakt! Nu zie ik dat mijn collega 9 augustus een taak heeft ingediend bij onze technische dienst betreft dit probleem. Zij gaan dit voor je oplossen! Nu zeg ik er wel bij dat door de drukte van de afgelopen periode het wel iets langer kan duren voordat je een terugkoppeling krijgt. Maar dit probleem gaan we hoe dan ook oplossen voor je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.