Beantwoord
Interactieve TV Box werkt niet meer: Entone logo met linksonder melding Server Connection Complete?
beste support, wij zijn een interactieve TV Box gebruiker en intussen bijna 2-jr zonder probleemloos ervaren op destijds Vodafone tv thuis. SInds de automatische switch naar T-Mobbile verliep alles eigenlijk ook moeiteloos, tot 5dagen terug. We kunnen nu al 5 dagen geen tv meer kijken. Alle reset pogingen ondergaan incl TV fabriek reset en modem reset etc plus kabel vervanging/check. Bij het starten van de Mediabox verschijnt echter de logo entone op het scherm met linksonder de mededeling Server Connection Complete (dus verbinding is wel degelijk gemaakt)! Maar dit blijft dan op het scherm hangen en to hier en niet verder. We zijn intussen 5 dagen verder en helaas hebben klantenservice lijn in die 5 dgn nog steeds geen correcte kunnen bieden, zelfs benadring via de Facebook ontvingen wij géén reactie terug! Ik geloof niet dat wij hier zorgen om moet maken en de hoop op moet geven vwb T-Mobile TV thuis? Een juiste support in vorm van een oplossing zouden wij heel erg waarderen voordat wij de conclusie moeten trekken dat de support afdeling niet in geslaagd is om dit problem juist te verhelpen en wij gedwongen zijn om de abo op te zeggen.
Bijgevoegd een foto van de TV beeldscherm welke TV box weergeeft..
Bijgevoegd een foto van de TV beeldscherm welke TV box weergeeft..
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo MandyLaiHa,
Dat klopt. alleen bij de bovenste niet. dit is de bekabelde verbinding.
Hier staat IPv4 192.168.1.18 Dit is niet goed. maar betekend wel dat er niets mis is met het tv kastje. Ben je er zeker van dat de tv in de goede poort is aangesloten in het modem ? en er mag geen switch tussen staan voor bijvoorbeeld een smart tv of spel computer.
Als je er zeker van bent dat dit klopt dan is er iets mis met het modem. je kan dan proberen even 30 sec de reset knop ingedrukt te houden. als je hierna weer internet heb dan even de stb opnieuw opstarten. lukt dit niet dan moet T-Mobile even een reprovision naar het modem sturen.
Ik ben zelf niet werkzaam bij T-Mobile dus dat kan ik helaas niet voor je doen.
Bekijk origineelDat klopt. alleen bij de bovenste niet. dit is de bekabelde verbinding.
Hier staat IPv4 192.168.1.18 Dit is niet goed. maar betekend wel dat er niets mis is met het tv kastje. Ben je er zeker van dat de tv in de goede poort is aangesloten in het modem ? en er mag geen switch tussen staan voor bijvoorbeeld een smart tv of spel computer.
Als je er zeker van bent dat dit klopt dan is er iets mis met het modem. je kan dan proberen even 30 sec de reset knop ingedrukt te houden. als je hierna weer internet heb dan even de stb opnieuw opstarten. lukt dit niet dan moet T-Mobile even een reprovision naar het modem sturen.
Ik ben zelf niet werkzaam bij T-Mobile dus dat kan ik helaas niet voor je doen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.