Goedemiddag,
Wij maken gebruik van 2 interactieve tv boxen, beide zonder opname functie. Graag zouden wij hiervan 1 willen ruilen voor een Interactieve TV Box met harddiskrecorder.
Volgens de veelgestelde vragen zou dit via My T-Mobile Thuis geregeld kunnen worden, maar deze optie vind ik hier niet terug.
Hoe kunnen we de box ruilen?
Met vriendelijke groet,
Suzanne
Bladzijde 1 / 1
Hoi @Suus87
Dat maak ik graag voor je in orde! Dit kan namelijk alleen via de klantenservice (deze Community valt ook daaronder) en niet via My T-Mobile Thuis, al wordt hier hard aan gewerkt. Hiervoor heb ik een privébericht (klik op mijn naam) nodig met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN.
De TV Box met opnamefunctie is € 5,- duurder dan dan die zonder. Is dat oké? Per wanneer wil je het in laten gaan? De andere box willen we natuurlijk graag retour. Wil je het Mac-adres dat op de sticker op de TV Box die je terugstuurt ook door willen geven? Dan weten we precies welke terugkomt!
Alvast bedankt voor je bericht, dan stuur ik de nieuwe box snel op!
Dat maak ik graag voor je in orde! Dit kan namelijk alleen via de klantenservice (deze Community valt ook daaronder) en niet via My T-Mobile Thuis, al wordt hier hard aan gewerkt. Hiervoor heb ik een privébericht (klik op mijn naam) nodig met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN.
De TV Box met opnamefunctie is € 5,- duurder dan dan die zonder. Is dat oké? Per wanneer wil je het in laten gaan? De andere box willen we natuurlijk graag retour. Wil je het Mac-adres dat op de sticker op de TV Box die je terugstuurt ook door willen geven? Dan weten we precies welke terugkomt!
Alvast bedankt voor je bericht, dan stuur ik de nieuwe box snel op!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.