Ik ben sinds kort een nieuwe klant bij T-mobile. Hoe weet ik wanneer de tv boxen met opnamemogelijkheid weer beschikbaar zijn. Bij het afsluiten van mijn abonnement werd verteld dat ze deze maand weer beschikbaar zouden zijn.
Goedenavond
Voor zover ik weet zijn deze boxen niet meer beschikbaar. Maar niet getreurd, binnenkort komt er een heel nieuwe TV platform met Cloud Opname mogelijkheid. Op dit moment is een geselecteerde groep klanten het al aan het testen.
Groet, Folkert
Bedankt voor je reactie. Ik vind het niet netjes dat ik waarschijnlijk niet juist geïnformeerd ben bij het afsluiten van mijn contract. Hoop dat het snel geregeld wordt.
Goedemorgen
Boxen zijn zeer beperkt beschikbaar. Dit heeft alles te maken met de aanstaande nieuwe dienst met cloudopname, zoals
Daar ben je voor nu niet mee geholpen, maar niet getreurd. Webcare kan ondersteunen bij het verstrekken van boxen met opname. Het is niet optimaal en via deze omweg, maar meestal is er nog wel een box beschikbaar. Zij reageren vanzelf in dit topic. Meestal binnen 24 tot 48 uur.
Hey
Folkert en TAVL hebben inderdaad volkomen gelijk, de TV Boxen met opnamefunctie zijn momenteel zeer beperkt leverbaar. Graag wil ik uitzoeken welke mogelijkheden er zijn op jouw adres. Daarvoor wil ik je vragen om mij een privébericht te sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Alvast bedankt!
Helaas kan ik je geen privébericht sturen. Als ik op je naam klik, kom ik in een volgend scherm. Daar zie ik echter niet de button om je een bericht te sturen.
Hoi
Je kunt op de knop “Stuur Bericht” klikken en dan een pb sturen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.