Ik heb interactieve TV Box met harddiskrecorder maar het lukt niet om een programma's op te nemen.
Wie o wie kan mij helpen.
Dank en groet,
Annemiek
Bladzijde 1 / 1
Welke zender probeer je op te nemen?
Bij het opnemen van themazenders is al geruime tijd een issue
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/storing-tijdelijk-geen-opnamefunctie-bij-16-thema-zenders-279617
Bij het opnemen van themazenders is al geruime tijd een issue
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/storing-tijdelijk-geen-opnamefunctie-bij-16-thema-zenders-279617
Hoi Annemiek, ik heb jouw gebruikersnaam even veranderd! Dit is een openbaar forum, dus het is niet de bedoeling dat privégegevens (zoals jouw telefoonnummer) online komen. 🙂
dank je Jaimy!
dank je Jaimy!
NPO2 - en deze zit niet de lijst.
@Jaimy: hoe kan dit worden opgelost..... Ik betaal wel voor extra functionaliteit...
NPO2 - en deze zit niet de lijst.
@Jaimy: hoe kan dit worden opgelost..... Ik betaal wel voor extra functionaliteit...
Bij het opnemen van themazenders is al geruime tijd een issue
https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/storing-tijdelijk-geen-opnamefunctie-bij-16-thema-zenders-279617
NPO2 en deze staat niet in de lijst...
Hoi amsch,
Goed dat je het even laat weten! Stuur mij een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN, dan voer ik een reset uit van de TV Box, dan is deze weer helemaal leeg. Ik vermoed dat jouw TV Box vol is. Dit kun je checken in het TV menu bij geplande opnames.
Goed dat je het even laat weten! Stuur mij een privébericht met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN, dan voer ik een reset uit van de TV Box, dan is deze weer helemaal leeg. Ik vermoed dat jouw TV Box vol is. Dit kun je checken in het TV menu bij geplande opnames.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.