Skip to main content
Beantwoord

Interactieve tv box doet het niet

• 18 januari 2018
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
Ik heb sinds een paar weken glasvezel van T-mobile en kijk dus met een interactieve tv box. Nu doet de box het ineens niet meer. Branden geen lampjes, staat dus niet stand-by. Ik heb alle stekkers al eruit gehaald en opnieuw bevestigd maar er gebeurt niets. Wie heeft een tip?

Beste antwoord door Hidden.nld

Hallo Bab6,

dat klint niet fijn. kun je hem eens testen in een ander stopcontact ? als er helemaal geen lampjes branden krijgt hij geen stroom. het kan natuurlijk ook zijn dat de adapter kapot is.
Bekijk origineel

• heeft eerste post geplaatst
  • 18 januari 2018
Ik heb wel WiFi.

Hidden.nld
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 18 januari 2018
Hallo Bab6,

dat klint niet fijn. kun je hem eens testen in een ander stopcontact ? als er helemaal geen lampjes branden krijgt hij geen stroom. het kan natuurlijk ook zijn dat de adapter kapot is.

Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 20 januari 2018
Hi Bab6, ik zie dat één van mijn collega's inmiddels een nieuwe voeding naar je op heeft gestuurd, helemaal goed! Mocht dit het niet oplossen laat het dan zeker weten, dan kunnen we eventueel de gehele TV Box omwisselen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen