Beantwoord
Interactieve TV Box
Na het grote onderhoud, doen de tv's boven niet meer die via een interactieve TV Box werken. Het advies opnieuw opstarten werkt wel met de TV beneden, maar niet met de tv's op de TV Boxen. Deze tv's starten nog steeds op in Vodafone TV en de tekst is: fail to retrieve IP address from DHCP server.
Hoe kun je dit oplossen?
Alvast dank voor het antwoord.
Groet,
Robert Kromhof
Hoe kun je dit oplossen?
Alvast dank voor het antwoord.
Groet,
Robert Kromhof
Beste antwoord door Jeroen
Hoi robertkromhof,
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je onderstaande eens kunnen proberen? Mocht dit ook niet helpen dan hoor ik dat graag van je.
1.Koppel de netwerkkabek en stroomkabel los van het TV kastje.
2.Voer vervolgens een powerflip uit van het modem door hier 20 seconden de stroom er vanaf te halen.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van het TV kastje weer in, maar wacht nog even met de netwerkkabel.
4. Wanneer de het TV kastje de melding geeft: "Ethernet not detected, Please connect ethernet cable" sluit je de netwerkkabel weer aan.
Bekijk origineelDat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je onderstaande eens kunnen proberen? Mocht dit ook niet helpen dan hoor ik dat graag van je.
1.Koppel de netwerkkabek en stroomkabel los van het TV kastje.
2.Voer vervolgens een powerflip uit van het modem door hier 20 seconden de stroom er vanaf te halen.
3. Als het modem is opgestart steek je de stroom van het TV kastje weer in, maar wacht nog even met de netwerkkabel.
4. Wanneer de het TV kastje de melding geeft: "Ethernet not detected, Please connect ethernet cable" sluit je de netwerkkabel weer aan.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.