Beste.
Kan iemand mij uitleggen waarom interactieve televisie box me programma of film half opneemt of hellemaal niet opneemt word steeds erger en erger.
Gr Marc
Bladzijde 1 / 1
Dat is niet goed. Heb je via de programmagids / guide ingesteld of handmatig? De programmagids wil, zeker bij bepaalde zenders, nog wel eens flink afwijken. Je kunt in het menu instellen om vooraf en achteraf langer op te laten nemen.
Mocht dit niet het geval zij. Dat zou het wellicht kunnen helpen om de box even van de stroom te halen.
Heb je verder geen problemen met het tv signaal?
Als ook dat geen soelaas bieden, dan zou de webcare wellicht met een fabrieksreset kunnen ondersteunen. Nadeel daarvan is dat alle opnamen en instellingen weg zijn.
Mocht dit niet het geval zij. Dat zou het wellicht kunnen helpen om de box even van de stroom te halen.
Heb je verder geen problemen met het tv signaal?
Als ook dat geen soelaas bieden, dan zou de webcare wellicht met een fabrieksreset kunnen ondersteunen. Nadeel daarvan is dat alle opnamen en instellingen weg zijn.
Beste tavl,
Stroom heb al paar keer eraf gehad en krijg vaak foutmeldingen met beeld dat Wart beeld blijft of haperen.
Ik zoek steeds telefoon nummer van t mobile thuis en tijden dat kan bellen maar vind die niet
Gr marc
Stroom heb al paar keer eraf gehad en krijg vaak foutmeldingen met beeld dat Wart beeld blijft of haperen.
Ik zoek steeds telefoon nummer van t mobile thuis en tijden dat kan bellen maar vind die niet
Gr marc
Heb je die problemen als je naar een zender kijkt? Of enkel bij opnames? Als je het in beide gevallen hebt, dan kan het handig zijn om ook het modem een minuut van de stroom af te halen.
Webcare leest hier mee en zal je ongetwijfeld verder helpen.
Webcare leest hier mee en zal je ongetwijfeld verder helpen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.