Skip to main content
Beantwoord

interactieve box hapert / slechte service van de klantenservice


Toon eerste reactie

tmoesel
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 5 augustus 2017
@horizon
Dit lijkt op een geval bij een andere klant waar ook de aangegeven DSL lijnsnelheid hoog genoeg zou zijn, maar in een internet snelheidstest ruim onder de 20Mbps bleef en dan dus haperende TV functionaliteit.

Forum|alt.badge.img+1
  • is een legendarische user
  • 5 augustus 2017
@Horizon, je geeft aan dat er geconstateerd is dat je bitrate veel te laag is, dat is ook met name de voornaamste reden waarom ik zelf nooit maar dan ook nooit voor DSL zal kiezen voor mijn tv en internet.
In mijn optiek zijn en blijven glasvezel en coax de enige breedband diensten welke voldoende capaciteit hebben voor goede tv streams en behoorlijke internet snelheden, ik weet dat KPN tegenwoordig ook wat pruts met VDSL of wat er op lijkt, maar dat blijft prutswerk.

tmoesel
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 5 augustus 2017
@BeMu
Wat bedoel je met "VDSL of wat er op lijkt" ? wat voor ITU standaard heb je het over?

Sander
  • Oud-Moderator
  • 7 augustus 2017
@horizon,

Bedankt voor de update en mooi dat er nu eindelijk schot in de zaak zit! :D

Houd je ons op de hoogte?

  • 7 augustus 2017
Dat zal ik zeker doen, Sander.
Hoe lang duurt het totdat t-mobile contact met mij opneemt?

tmoesel, volgens de monteur kan een oplossing zijn om de huidige ingang af te sluiten en de andere te activeren. Hij vertelde dat er vaak twee ingangen of aansluiting aanwezig zijn.

BeMu, eerder heb ik al de redenen voor mijn overstap vermeld. Er is nog een reden en dat zijn simpelweg de kosten. Het komende half jaar ben ik nu alleen al € 180 goedkoper uit dan voorheen. Alle aanbieders ( en dat zijn er een hoop) bieden dergelijke pakketten aan. Het is aan hen om dit ook probleemloos en werkend aan te bieden aan de klant.
En eerlijk is eerlijk, de beeldkwaliteit is nu subliem. De HD zenders zijn ook echt HD en bij de vorige aanbieder was het verschil niet te zien. Hoe het kan weet ik niet maar het is een heel groot verschil. De rest werkt prima. Nu die box nog...

dikkedikkie
  • is King of Content
  • 8 augustus 2017
@horizon,

fijn dat er bij jouow iig al wel een keer hardware is vervangen.
Dat durven ze bij mij helaas nog niet aan. Waarom is me geheel onduidelijk.
Een monteur is helaas bij mij nog uitgebleven terwijl wij dagelijks naar brokkelige tvbeelden zitten te kijken...

  • 9 augustus 2017
Hopelijk biedt dit forum dan ook voor jou uitkomst, dikkedikkie. Na enkele berichten op dit forum kwam er spoedig beweging in de zaak. Mijn complimenten daarom aan Sander die dit heeft bewerkstelligd.

De monteur van KPN heeft de aansluiting ( wandcontactdoos) vernieuwd want er was sprake van de nodige oxidatie op de aansluitpunten. Alles lijkt nu naar behoren te werken. Opname is te maken en af te spelen, zappen gaat nu ook en ook terugspoelen. Het blijkt dat het ook mogelijk is om twee programma' tegelijk op te nemen en elders te kijken. Ik dacht dat dit alleen voor klanten met glasvezel mogelijk was dus is dit een mooie meevaller. Als het zo blijft werken ben ik tevreden. De beeldkwaliteit is nogmaals super.

Iedereen bedankt voor het reageren en het meedenken aan oplossingen.

Sander
  • Oud-Moderator
  • 11 augustus 2017
@dikkedikkie en @horizon

Iedereen heeft recht op een goede service. Die probeer ik dan ook altijd te geven. Dus erg graag gedaan! Het doet mij goed om te lezen dat jouw ervaring 180 graden is gedraaid, horizon. 🙂 Bedankt voor het delen van je ervaringen. Zo'n oplossing, daar doe ik het voor!

Bij dikkedikkie gaan we (via een omweg 😉 ) ook de TV Box vervangen. Ik hoop dat we voor hem binnenkort ook zo'n oplossing kunnen vinden. Work in progress!

Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen