Beantwoord
Instellen favorieten voor radiozenders (T-mobilethuis)
Het lukt mij niet om dit te realiseren. Bij instellingen--favorieten wordt geen lijst getoond van de radiozenders,
Beste antwoord door Sander
Hoi Eaghan en Musica,
Excuses zijn hier op zijn plaats. Ik heb het hier gecontroleerd en Radiozenders zijn inderdaad niet toe te voegen aan een Favorietenlijst. Dit had ik niet gedacht. Mag ik jullie hartelijk bedanken voor jullie opmerkzaamheid. Ik voeg dit 'gemis' toe aan onze Community Wishlist. Ik kan niet beloven dat dit dan ook binnen een bepaalde tijd aangepast wordt, maar ik vind dit wel een goed signaal om binnen de organisatie door te geven. Bedankt daarvoor! 🙂
Bekijk origineelExcuses zijn hier op zijn plaats. Ik heb het hier gecontroleerd en Radiozenders zijn inderdaad niet toe te voegen aan een Favorietenlijst. Dit had ik niet gedacht. Mag ik jullie hartelijk bedanken voor jullie opmerkzaamheid. Ik voeg dit 'gemis' toe aan onze Community Wishlist. Ik kan niet beloven dat dit dan ook binnen een bepaalde tijd aangepast wordt, maar ik vind dit wel een goed signaal om binnen de organisatie door te geven. Bedankt daarvoor! 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.