installatie modem compleet,
maar bij aansluiten tv box krijg ik bijgevoegde melding. Wat moet ik doen?
Bladzijde 1 / 1
Ziet er op zich goed uit. Als de box na een paar minuten niet verder doorstart, dan de stroom even van de tv box afhalen en opnieuw laten opstarten.
Werkt dat ook niet, dan de utp kabel even uit de tv box halen, het modem opnieuw opstarten en de tv box opnieuw opstarten. Zodra een foutmelding wordt gegeven over de Ethernetverbinding, dan de utp kabel weer aansluiten. De box moet dan doorstarten.
De tv box is wel rechtstreeks aangesloten op 1 van de IPTV poorten van het modem?
Mvg. Marcel
Werkt dat ook niet, dan de utp kabel even uit de tv box halen, het modem opnieuw opstarten en de tv box opnieuw opstarten. Zodra een foutmelding wordt gegeven over de Ethernetverbinding, dan de utp kabel weer aansluiten. De box moet dan doorstarten.
De tv box is wel rechtstreeks aangesloten op 1 van de IPTV poorten van het modem?
Mvg. Marcel
Het ziet er inderdaad naar uit dat de tv box is aangesloten op de verkeerde poort van de router. Sluit hem aan op de 3e of 4e poort van je router. Deze zijn speciaal bedoeld voor de doorgifte van IP Tv
dank Stefan voor je tip. ik ga het vanavond proberen. zou kunnen inderdad dat de tv box op de verkeerde poort is aangesloten...
stroom van tv box en of router heb ik meerdere keren geprobeerd inmiddels zonder succes.
Groet, Stefan
stroom van tv box en of router heb ik meerdere keren geprobeerd inmiddels zonder succes.
Groet, Stefan
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.