Beantwoord

Installatie TV Box mislukt

  • 1 September 2020
  • 26 reacties
  • 632 Bekeken

Zit nu 4 dagen zonder tv, vandaag monteur geweest. Probleem heeft te maken met een upgrade die niet goed is gegaan. Na contact met T-Mobile werd er gewoon vrolijk verteld dat het probleem nog wel een week kan duren want als je TV niet werkt heeft dat geen prioriteit.

Echt spijt als haren op mij hoofd dat ik overgestapt ben naar T-Mobile want de service is op zijn zachtst gezegd verschrikkelijk.

icon

Beste antwoord door RichardHuisman 7 September 2020, 22:22

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7

Hi @RichardHuisman ,

 

Mooi om te horen dat je bij ons blijft! Ik lees veel verwarring. Ik kan niet terugvinden dat wij een TV Box zouden opsturen. Is dit misschien in een gesprek als optie besproken? Ook dat wij een opzegging tegenwerken, kan ik weerspreken. Als een andere provider de lijn overneemt, dan moeten we hier gehoor aan geven. Daar kunnen en mogen we niets aan doen. 

 

Ik heb nog even gecontroleerd op onze website over Klantvoordeel in combinatie met een zakelijk abonnement. Dit staat er:  

 

Mogelijk kun je je dus alsnog aanmelden. Dit kun je direct zelf doen via Klantvoordeel activeren

 

Mocht je er niet uitkomen, weet dat ik voor je klaarsta! 

 

Reageer