hallo allemaal
ik heb mn installatiepakket gisteren ontvangen, en het installeren van internet en vaste telefoon ging heel vlot. TV box lukt echter niet. Ik snap ook even niet hoe ik m aandoe??? Kabel zit in poort 4, box reageert niet als ik inschakel, er gebeurt niets. Iemand een idee
Bladzijde 2 / 2
nou nee hoor dit is juist "mijn" topic, iemand anders moet zelf een thread starten. scroll even naar boven dan ist gelijk duidelijk
Hoi @karin010 ,
Nog steeds op en top Thuis?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kan alleen niet nu aangepast worden door een topic te splitsen.
Je kunt het volgende doen:
- sterretje in eerste bericht in dit topic uitvinken
en/of
- via instellingen in het menu. Ga bovenaan forum naar het icoon waar de geke pijl bij staat. Klik daarop. Kies instellingen. Je ziet dan onderstaande keuzes. Vink de gewenste meldingen uit.
Helpt dit je op weg?
Nog steeds op en top Thuis?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kan alleen niet nu aangepast worden door een topic te splitsen.
Je kunt het volgende doen:
- sterretje in eerste bericht in dit topic uitvinken
en/of
- via instellingen in het menu. Ga bovenaan forum naar het icoon waar de geke pijl bij staat. Klik daarop. Kies instellingen. Je ziet dan onderstaande keuzes. Vink de gewenste meldingen uit.
Helpt dit je op weg?
Nog steeds op en top Thuis?
Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Kan alleen niet nu aangepast worden door een topic te splitsen.
Je kunt het volgende doen:
- sterretje in eerste bericht in dit topic uitvinken
en/of
- via instellingen in het menu. Ga bovenaan forum naar het icoon waar de geke pijl bij staat. Klik daarop. Kies instellingen. Je ziet dan onderstaande keuzes. Vink de gewenste meldingen uit.Helpt dit je op weg?
Hai TAVL,
ja alles op en top hier .
dank voor je hulp, spot on as usual.
ciao!
Hoi Karin,
Sorry, zat op mijn telefoon en zag geen auteur achter je naam staan. Mijn excuses ervoor. Zal in het vervolg beter opletten.
Sorry, zat op mijn telefoon en zag auteur achter je naam staan. Mijn excuses ervoor. Zal in het vervolg beter opletten.
hai glassertje
dank je. en kan gebeuren he
Ook kun je het modem en de media convertor herstarten of het modem totaal resetten. Het zijn middelen die eerder in sommige gevallen hielpen.
Wat bij mijzelf hielp was het modem wat langer van het stroom af halen. Bijvoorbeeld een nacht. Daarna deed hij het bij mij.
Het is niet ideaal. Er zit nieuwe firmware aan te komen, die dit issue definitief moet oplossen. Er is nog een workaround, maar daar kan ik je niet direct bij helpen. Dat werkt via het handmatig verwerken vsn het mac adres. Nu raad ik je niet aan dat hier in het topic te zetten, maar daarmee te wachten tot webcare aan dit topic is toegekomen. Dan kun je het in een privébericht sturen. Gezien de drukte zal dat langer duren, dan de doorgaans 24 tot 48 uur waarbinnen ze normaal reageren. Voor nu hoop ik van harte dat mijn tips je op weg helpen en je snel weet kan zappen.
Mocht dat niet lukken dan zou je tussentijds via TV Anywhere kunnen kijken en dit casten naar jouw tv via Appletv, Chromecast of mirrorcast (als device en smarttv dit ondersteunen). Laat zeker weten if de tips werken!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.