Skip to main content
Beantwoord

Inloggen Ziggo Sport Totaal app via Odido lukt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb een abonnement op Ziggo Sport Totaal via Odido afgesloten. Helaas lukt het mij niet om in te loggen met mijn TV-gegevens van Odido in de Ziggo Sport totaal app. Via de klantenservice geeft Odido aan dat alles goed staat en ik de juiste gegevens gebruik, maar toch gaat het niet goed.

Ik heb nu al een aantal keer contact gehad met de klantenservice van Odido en Ziggo, maar zij kunnen het probleem niet oplossen. Ik lees op het web ook diverse andere gebruikers die in het verleden dezelfde problemen hebben ervaren, maar het wordt mij niet duidelijk wat nu de oplossing is. 

Er lijkt iets niet goed te staan aan de kant van Ziggo, maar Ziggo geeft aan dat ik in eerste instantie toch echt bij Odido moet zijn, omdat ik het abonnement via Odido heb afgesloten. Mocht Odido erachter komen dat de fout bij Ziggo ligt, dan ligt de actie bij Odido om met Ziggo in contact te komen. 

Beetje jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat. Iemand die mij verder kan helpen?

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Mercx1989, dat is niet handig! Mijn excuses. Er moet zeker duidelijkheid komen, je wilt immers genieten van dit abonnement. Ik wil je deze heel graag verschaffen, al lijkt het wel echt alsof wij gedaan hebben wat we kunnen. Kort door de bocht neem je een abonnement via ons af, wat betekent dat wij je alléén van de inloggegevens voorzien. Het inloggen en gebruik van de dienst, is compleet aan Ziggo. Hier kunnen wij niet mee helpen. Gebruik je dus 100% zeker de juiste gegevens? Dan is de kans klein dat wij kunnen helpen en is het echt aan Ziggo om naar de gebruik van dit abonnement te kijken.

Ik check wel graag de gegevens voor de zekerheid. Zou je daar jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen plaatsen in je Community profiel? Dan kom ik zo snel als ik kan bij je terug!

Bekijk origineel

2 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 23 maart 2025

Hi ​@Mercx1989, dat is niet handig! Mijn excuses. Er moet zeker duidelijkheid komen, je wilt immers genieten van dit abonnement. Ik wil je deze heel graag verschaffen, al lijkt het wel echt alsof wij gedaan hebben wat we kunnen. Kort door de bocht neem je een abonnement via ons af, wat betekent dat wij je alléén van de inloggegevens voorzien. Het inloggen en gebruik van de dienst, is compleet aan Ziggo. Hier kunnen wij niet mee helpen. Gebruik je dus 100% zeker de juiste gegevens? Dan is de kans klein dat wij kunnen helpen en is het echt aan Ziggo om naar de gebruik van dit abonnement te kijken.

Ik check wel graag de gegevens voor de zekerheid. Zou je daar jouw volledige naam, straatnaam, postcode, huisnummer, geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer willen plaatsen in je Community profiel? Dan kom ik zo snel als ik kan bij je terug!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 23 maart 2025

Hi Cheyenne, dank voor je reactie! Ik heb 100% de juiste gegevens gebruikt. Dit heb ik ook al gecheckt met iemand van jullie klantenservice. De gegevens werken wel gewoon in de Odido TV app, maar dus niet bij Ziggo Sport totaal.

Die persoon die ik van jullie klantenservice aan de lijn had, heeft ook al mijn gegevens  gecheckt. Vriendelijk dat jij dat ook nog een keer wilt doen, maar ik hoef niet persé al die gegevens aan mijn profiel toe te voegen.

Zowel via de klantenservice als op dit forum wijzen Ziggo en Odido naar elkaar. Volgens mij moet er gewoon contact tussen jullie beide zijn om dit probleem op te lossen, ipv de klant naar de andere partij door te verwijzen. Je legt mij nu uit waar de oorzaak van het probleem ligt, maar als dit met iemand van de technische afdeling van Ziggo wordt besproken, dan moet probleem toch sbel opgelost kunnen zijn?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen