Ik heb een abonnement op Ziggo Sport Totaal via Odido afgesloten. Helaas lukt het mij niet om in te loggen met mijn TV-gegevens van Odido in de Ziggo Sport totaal app. Via de klantenservice geeft Odido aan dat alles goed staat en ik de juiste gegevens gebruik, maar toch gaat het niet goed.
Ik heb nu al een aantal keer contact gehad met de klantenservice van Odido en Ziggo, maar zij kunnen het probleem niet oplossen. Ik lees op het web ook diverse andere gebruikers die in het verleden dezelfde problemen hebben ervaren, maar het wordt mij niet duidelijk wat nu de oplossing is.
Er lijkt iets niet goed te staan aan de kant van Ziggo, maar Ziggo geeft aan dat ik in eerste instantie toch echt bij Odido moet zijn, omdat ik het abonnement via Odido heb afgesloten. Mocht Odido erachter komen dat de fout bij Ziggo ligt, dan ligt de actie bij Odido om met Ziggo in contact te komen.
Beetje jammer dat het allemaal zo moeizaam gaat. Iemand die mij verder kan helpen?