Beste, hierover heb ik ook al contact gehad met één van jullie collega’s (die is momenteel op vakantie denk ik). Het probleem is dat ik niet kan inloggen in de Ziggo Sport Totaal app. Er wordt aangegeven dat de combinatie van tv-klantnummer en tv-pincode onjuist is. Advies van collega was om dit bij Ziggo aan te kaarten. Dit heb ik geprobeerd, alleen dat is trekken aan een dood paard, die helpen totaal niet. Zouden jullie dit probleem z.s.m. voor mij kunnen oplossen. En ja, ik gebruik de juiste app en de correcte combinatie tv-klantnummer en tv-pincode.
Hallo
Dezelfde combinatie werkt wel bijvoorbeeld bij de tv anywhere app? Heb je al geprobeerd om de app te verwijderen en na opnieuw installeren weer proberen?
Hi
Als je probeert in te loggen op de app kies je dan wel bij inlogmethode voor T-Mobile?
je krijgt daarna dit scherm:
Als je daar je klantnummer en pincode invoert zou het moeten werken.
Hi
Jammer het was een optie.
Heb je al gekeken in je T-Mobilethuis account? Staat daar dat je ziggo in je pakket hebt? Daar kun je ook nakijken of je klantnummer en tv pincode correct zijn in vergelijking met wat je tijdens het inloggen ingeeft.
Dit zijn gewoon wat tips om alles uit te sluiten.
PS dit weekend kun je gratis naar alle Ziggo Sport zenders kijken. Dit is een actie, alleen dit weekend vanaf vandaag.
Hi
Maar als ik het nu goed begrijp neem je nu een dienst af van T-Mobile die niet werkt. Dan is het logisch dat of : je krijgt je geld terug, of T-Mobile moet actie ondernemen zodat je gebruik kan maken van de betaalde dienst. Dit is even zwart wit gezegd.
Hi
Inderdaad, er zit niets ander op dan te wachten totdat er een moderator reageert. Dit kan soms wel 48 uur duren bij extreme drukte. Maar als er iemand reageert is de oplossing meestal ook dichtbij.
Je kunt wel via de tvbox naar alle ziggo sport zenders kijken vanaf vandaag. Dit is een actie die alleen dit weekend is.
Hoi
Beste
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.