Skip to main content

Sinds vanmorgen 3 augustus kan ik ineens  geen TV meer kijken en dat met de Olympische spelen en  het voetbal van vandaag wat ik zo graag wilde zien. De combinatie van klantnummer en TV pincode werkt niet en telkens de melding inloggen mislukt, ook op mijn laptop werkte het niet. Heb Odido gebeld en wel 4 medewerkers gesproken. Alles schijnt goed te zijn met vebrindingen (dat is ook zo ) maar er is iets mis met het TV klantnummer en TV pincode die goed zijn ingevuld  ,maar niet geacepteerd worden 

Alleen op mijn mobiel kan ik wel TV kijken (lekker klein...)want daar wordt niet naar het klantnummer en Tv pincode gevraagd.. 

Ik kreeg van ODIDo te horen dat ze het doorspelen naar de technische afdeling en dat het wel 3 dagen kan duren voor ik een reactie krijf,

Ik ga een claim neerleggen bij Odido ,want dit kan zo maar niet natuurlijk. 

Hi @Can Mavi, welkom op onze Community!

Heb je de TV Box al voorzien van een harde factory reset? Ook ben ik benieuwd wat er gebeurt als je de pincode wijzigd in Mijn Odido en die opnieuw invoert. Zou je dit kunnen uitproberen? 

Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Hi @Can Mavi, welkom op onze Community!

Heb je de TV Box al voorzien van een harde factory reset? Ook ben ik benieuwd wat er gebeurt als je de pincode wijzigd in Mijn Odido en die opnieuw invoert. Zou je dit kunnen uitproberen? 

Amino Aria (zonder harddiskrecorder)
Deze TV Box is ongeveer 10 centimeter breed en heeft een blauw lampje aan de voorkant als deze aanstaat. Als je met een paperclip (of haarspeld, tandenstoker, naald, cocktailprikker of oorbel) het reset knopje aan de achterkant voor tien seconden indrukt, start de TV Box opnieuw op. Je voelt duidelijk dat je een knopje indrukt. De reset duurt ongeveer drie minuten. 

Inderdaad ik heb de pincode veranderd en nu is t opgelost..Heel erg bedankt..Vreemd dat de Odido medewerkers dat niet vertelde om dat te doen..

Fijn om te horen dat dat de oplossing was @Can Mavi, veel kijkplezier met de olympische spelen en het voetbal! 

Reageer