Skip to main content

Na opnieuw downloaden actuele app op Samsung smart tv ga ik inloggen.

Na ingeven van klantnummer en pincode wordt knop ‘Login’ actief, maar die reageert vervolgens op geen enkele toets.

WAT??

 

Hi @Jan Enzlin, ik denk dat ik hier dé oplossing voor heb! Zou je willen proberen om eerst de pincode in te vullen en hierna pas het klantnummer? Er kan namelijk sprake zijn van een bug waardoor het inloggen op deze manier wel lukt. Hou je me op de hoogte? 


Hi @Jan Enzlin, ik denk dat ik hier dé oplossing voor heb! Zou je willen proberen om eerst de pincode in te vullen en hierna pas het klantnummer? Er kan namelijk sprake zijn van een bug waardoor het inloggen op deze manier wel lukt. Hou je me op de hoogte? 

Nope, komt geen beweging in.

Ik vind het ook vreemd dat na invoeren van zowel pin als klantnummer geen ‘OK’ of anderszins akkoord wordt gevraagd, maar je met up/down naat het andere invoerveld moet ??

Een collega van je vertelde aan de telefoon dat na een tijdje wachten de knop mogelijk wel zou gaan werken. Na twee uur even wachten was er nog steeds geen beweging in te krijgen.

Een dergelijke bug mag toch niet langer dan een dag bestaan???


Hi @Jan Enzlin, ik denk dat ik hier dé oplossing voor heb! Zou je willen proberen om eerst de pincode in te vullen en hierna pas het klantnummer? Er kan namelijk sprake zijn van een bug waardoor het inloggen op deze manier wel lukt. Hou je me op de hoogte? 

Nope, komt geen beweging in.

Ik vind het ook vreemd dat na invoeren van zowel pin als klantnummer geen ‘OK’ of anderszins akkoord wordt gevraagd, maar je met up/down naat het andere invoerveld moet ??

Een collega van je vertelde aan de telefoon dat na een tijdje wachten de knop mogelijk wel zou gaan werken. Na twee uur even wachten was er nog steeds geen beweging in te krijgen.

Een dergelijke bug mag toch niet langer dan een dag bestaan???

Update: na eerst TV uitgezet te hebben en de app weer starten lukt het inderdaad op de door jou gesuggereerde manier (eerst pin, dan klantnummer). Na paar keer LOGIN klikken was ik ineens binnen. 

Dank!


Fijn om te horen dat het opgelost is @Jan Enzlin, ik wens je nog een fijne avond! 


Reageer