Na opnieuw downloaden actuele app op Samsung smart tv ga ik inloggen.
Na ingeven van klantnummer en pincode wordt knop ‘Login’ actief, maar die reageert vervolgens op geen enkele toets.
WAT??
Na opnieuw downloaden actuele app op Samsung smart tv ga ik inloggen.
Na ingeven van klantnummer en pincode wordt knop ‘Login’ actief, maar die reageert vervolgens op geen enkele toets.
WAT??
Hi
Hi
Nope, komt geen beweging in.
Ik vind het ook vreemd dat na invoeren van zowel pin als klantnummer geen ‘OK’ of anderszins akkoord wordt gevraagd, maar je met up/down naat het andere invoerveld moet ??
Een collega van je vertelde aan de telefoon dat na een tijdje wachten de knop mogelijk wel zou gaan werken. Na twee uur even wachten was er nog steeds geen beweging in te krijgen.
Een dergelijke bug mag toch niet langer dan een dag bestaan???
Hi
Nope, komt geen beweging in.
Ik vind het ook vreemd dat na invoeren van zowel pin als klantnummer geen ‘OK’ of anderszins akkoord wordt gevraagd, maar je met up/down naat het andere invoerveld moet ??
Een collega van je vertelde aan de telefoon dat na een tijdje wachten de knop mogelijk wel zou gaan werken. Na twee uur even wachten was er nog steeds geen beweging in te krijgen.
Een dergelijke bug mag toch niet langer dan een dag bestaan???
Update: na eerst TV uitgezet te hebben en de app weer starten lukt het inderdaad op de door jou gesuggereerde manier (eerst pin, dan klantnummer). Na paar keer LOGIN klikken was ik ineens binnen.
Dank!
Fijn om te horen dat het opgelost is
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.