Beantwoord

inloggen odido app samsung tv

  • 23 September 2023
  • 7 reacties
  • 328 Bekeken

Reputatie 1
  • is Prince of Content
  • 32 reacties

Ik heb net de app gedownload en na de installatie kan ik ik wel het klantnummer invoeren maar bij tv pincode kan ik niets invullen. Tv is van 2022.

Iemand een idee wat er fout gaat?

 

Iwein

icon

Beste antwoord door Iwein 24 September 2023, 17:29

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Staat jouw TV tussen de geaccepteerde modellen? Misschien de app even verwijderen en opnieuw installeren.

Reputatie 1

App is al opnieuw geïnstalleerd. Klantnummer kan ik invullen maar in het veld tv- pincode accepteert de app geen invoer. Cursor staat daar te knipperen maar cijfers komen er niet in te staan. Hierdoor kan ik dus ook niet verder naar login. Aangezien de tv modeljaar 2022 is zou de app wel moeten werken.

 

Iwein 

@Iwein

Werkt het niet als je OK knop eerst in drukt.?

Werkt dat niet.

Probeer het met een usb toetsenbord.

Waarschijnlijk kun je dan wel de pincode invoeren.

Het is een omweg maar werkt vaak wel.

(Net even getest op een Android TV en kan het kanaalnummer via toetsenbord in de Odido TV app veranderen)

Ik denk dat de invoer via toetsenbord op jou Samsung ook werkt.

Vaak hebben mensen wel een usb toetsenbord ergens liggen of tijdelijk van de pc gebruiken.

 

 

 

Reputatie 1

@Iwein

Werkt het niet als je OK knop eerst in drukt.?

Werkt dat niet.

Probeer het met een usb toetsenbord.

Waarschijnlijk kun je dan wel de pincode invoeren.

Het is een omweg maar werkt vaak wel.

(Net even getest op een Android TV en kan het kanaalnummer via toetsenbord in de Odido TV app veranderen)

Ik denk dat de invoer via toetsenbord op jou Samsung ook werkt.

Vaak hebben mensen wel een usb toetsenbord ergens liggen of tijdelijk van de pc gebruiken.

 

 

 

 

Het is op een andere manier gelukt. Met de afstandsbediening en het virtuele toetsenbord op tv lukte het niet maar het lukte wel met mijn telefoon als toetsenbord. 

Iwein

Het is op een andere manier gelukt. Met de afstandsbediening en het virtuele toetsenbord op tv lukte het niet maar het lukte wel met mijn telefoon als toetsenbord. 

Iwein

Mooi dat het gelukt is.

Soms moet iets met een omwegje😃

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Iwein, wat fijn dat het gelukt is! Bedankt ook voor het delen van de oplossing en @peter-keetfm hartstikke bedankt voor het delen van jouw oplossing! 😄👍

@Jason van Odido 

Het is niet mijn oplossing hoor.😁

Bij mijn Android en Google TV apparatuur werkte het zoals het hoort.

Ik zit in de techniek en programmeren van knx (domotica).

Ik weet dat het vaak via een omweg wel werkt.

Het is mooi dat we elkaar kunnen helpen via dit forum.👍

Reageer