Skip to main content

We zijn abonnee en zijn zeer tevreden over hoe alles werkt., we hebben een combi van ESPN en Viaplay.

Heb geprobeerd in te loggen bij ESPN met de codes van T-Mobile, helaas werkt dat niet.
Bedoel niet de tv want dat werkt prima, bedoel de website van ESPN.
 

Hey @Albert55, dit zou wel moeten werken.

Met welke gegevens probeer je in te loggen op de website en welke melding krijg je als het niet lukt? 


Heb geprobeerd in te loggen bij ESPN met de codes van T-Mobile, zoals ik al eerder vermeld had.

Krijg een melding dat de inlog gegevens niet juist zijn


Hey @Albert55, dit zijn de opties om ESPN te koppelen:

 

Optie 1 (direct koppelen):

  1. Maak gratis een ESPN-account aan via espn.nl of via de ESPN Watch app en koppel direct je TV-abonnement aan je account.
    • Gebruik om in te loggen het T-Mobile TV-klantnummer (ESPN heeft het over een koppelcode) en TV-pincode.
  2. Op je account zie je nu T-Mobile onder settings staan. ESPN Watch is nu succesvol geactiveerd.

Optie 2 (achteraf koppelen):

  1. Log in met je ESPN-account via espn.nl of via de ESPN Watch app.
  2. Ga naar ‘settings’ en klik op TV Provider om je abonnement te koppelen.
  3. Kies T-Mobile als TV-aanbieder en doorloop de vervolgstappen.
    • Gebruik om in te loggen het T-Mobile TV-klantnummer (ESPN heeft het over een koppelcode) en TV-pincode.
  4. Als je het stappenplan succesvol hebt doorlopen, zie je in je account onder settings T-Mobile als TV-aanbieder staan. ESPN Watch is nu succesvol geactiveerd.

 

Lukt het nu wel om je account te koppelen? Zo niet wil ik je vragen om contact op te nemen met ESPN.

 


 

Hey @Albert55, dit zijn de opties om ESPN te koppelen:

 

Optie 1 (direct koppelen):

  1. Maak gratis een ESPN-account aan via espn.nl of via de ESPN Watch app en koppel direct je TV-abonnement aan je account.
    • Gebruik om in te loggen het T-Mobile TV-klantnummer (ESPN heeft het over een koppelcode) en TV-pincode.
  2. Op je account zie je nu T-Mobile onder settings staan. ESPN Watch is nu succesvol geactiveerd.

Optie 2 (achteraf koppelen):

  1. Log in met je ESPN-account via espn.nl of via de ESPN Watch app.
  2. Ga naar ‘settings’ en klik op TV Provider om je abonnement te koppelen.
  3. Kies T-Mobile als TV-aanbieder en doorloop de vervolgstappen.
    • Gebruik om in te loggen het T-Mobile TV-klantnummer (ESPN heeft het over een koppelcode) en TV-pincode.
  4. Als je het stappenplan succesvol hebt doorlopen, zie je in je account onder settings T-Mobile als TV-aanbieder staan. ESPN Watch is nu succesvol geactiveerd.

 

Lukt het nu wel om je account te koppelen? Zo niet wil ik je vragen om contact op te nemen met ESPN.

 

 @Tommie bedankt voor de informatie en de duidelijke uitleg. Het werkt nu prima, mijn vrouw is hier heel erg blij mee.


Reageer