Skip to main content

inloggegevens invoeren niet mogelijk

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Na een reset moet ik inloggegevens en pincode op de tv invoeren. Maar dat lukt niet. Ik kan dus geen tv kijken. Hoe kan ik dit oplossen? 

Uitgelichte reactie

28 maart 2025

Welkom op onze community! ​@B de Boet 

Oei, dat is inderdaad niet zo handig. Ik help je natuurlijk graag verder om dit op te lossen, zodat je weer kan genieten van TV! 

Ik ben benieuwd of je de reset hebt uitgevoerd op de TV Box of op het modem? Mocht je dit voor 1 van de 2 nog niet hebben gedaan, wil je deze dan minimaal 10 seconden van de stroom halen? Daarnaast ben ik benieuwd of je dit probleem op beide TV Boxen ervaart of alleen op 1.

Wil je als laatste eens proberen in te loggen op de webversie: TV kijken met Odido online TV | Odido. Lukt het dan wel om in te loggen?

Ik ben benieuwd, ik sta klaar om verder te helpen! 

2 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4135 reacties
  • 28 maart 2025

Welkom op onze community! ​@B de Boet 

Oei, dat is inderdaad niet zo handig. Ik help je natuurlijk graag verder om dit op te lossen, zodat je weer kan genieten van TV! 

Ik ben benieuwd of je de reset hebt uitgevoerd op de TV Box of op het modem? Mocht je dit voor 1 van de 2 nog niet hebben gedaan, wil je deze dan minimaal 10 seconden van de stroom halen? Daarnaast ben ik benieuwd of je dit probleem op beide TV Boxen ervaart of alleen op 1.

Wil je als laatste eens proberen in te loggen op de webversie: TV kijken met Odido online TV | Odido. Lukt het dan wel om in te loggen?

Ik ben benieuwd, ik sta klaar om verder te helpen! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 29 maart 2025

Ik heb de andere tv-box aangesloten en daarmee is er geen probleem. Ook via de app kan ik gewoon inloggen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen