Hi all, vanaf vandaag (20-04-2021) staan er weer wat verbeteringen én een nieuwe functie online voor T-Mobile TV. Wil jij weten of jij de nieuwste software update al binnen hebt? Check dan gelijk in de instellingen op de TV Box of de TV-menu versie eindigt op: 7376!
Verbeteringen TV-menu
- Cloud Opnemen: je kunt nu ‘lege’ serie opnames verwijderen bij geplande opnames. Deze waren eerder niet zichtbaar in het TV-menu. Daarnaast is het maximum aantal serie opnames dat ingepland kan worden, verhoogd naar 100 (was 50).
- Radio: Tijdens het luisteren naar de radio, zal voortaan een ‘screensaver’ getoond worden. Dit voorkomt het eventueel inbranden van logo’s bij oudere TV-schermen.
- Resolutie: Het aanpassen van de resolutie van de TV Box is nu overzichtelijker geworden door nu eerst een lijst te tonen met beschikbare resoluties.
Nieuw: Dagpassen in À la Carte aanbod
Wil jij ook graag premium content bekijken, maar wil je er niet voor langere tijd aan vast zitten? Goed nieuws, vanaf nu is het mogelijk om een dagpas te bestellen via de TV Box. Met een dagpas heb jij de premium content voor 24 uur ter beschikking én dat voor maar € 6,00!
Een dagpas bestellen is mogelijk voor:
- ESPN Compleet (ESPN 2t/m 4)
- RTL Lounge
- GINX
- RTL Crime
- NPO 2 Extra
- NPO Politiek en Nieuws
- Horse & Country TV
- France24
- RTL Telekids
- Meiden van Holland Hard
- Penthouse Gold
Op de TV Box zullen dagpassen te herkennen zijn aan dit speciale icoon en de toevoeging van het woord ‘Dagpas’ aan de zendernaam in het À la Carte overzicht
Hoe werkt het:
- Een dagpas is eenvoudig te bestellen via het menu op de TV Box
- Het bestellen van de dagpas wordt pas bevestigd na het invoeren van de TV-pincode
- Premium content is direct beschikbaar voor 24 uur lang
- Facturatie van de dagpas komt achteraf op de maandelijkse factuur
Met de dagpas van ESPN Compleet kan je dit ook bekijken op TV Anywhere, dit geldt niet voor de Adult content door de rechten die hierop zitten.
FAQ Dagpassen
Hoe kan ik een dagpas bestellen?
Ga in het TV-menu naar ‘Account’ > ‘A la Carte’. Je kunt hier kiezen tussen de maandelijkse abonnementen en dagpassen. Selecteer de dagpas naar keuze en bevestig de aankoop met je TV-pincode. De zender zal per direct beschikbaar zijn en zal precies 24 uur te bekijken zijn.
Kan ik een dagpas annuleren?
Nee. Een dagpas wordt direct geleverd en kan niet geannuleerd worden.
Hoe betaal ik voor een dagpas?
Wanneer je een dagpas hebt aangeschaft, zal deze automatisch verrekend worden op de volgende maandelijkse factuur.
De zender in niet direct zichtbaar. Wat kan ik doen?
Het kan een paar minuten duren voordat de dagpas zichtbaar wordt in de TV-gids. Je kunt eventueel de TV Box of app opnieuw starten. Als de zender dan nog niet zichtbaar is, kan het zijn dat je de zender nog moet toevoegen aan je Favorieten-lijst.
Waarom kan ik een Adult zender niet bekijken via TV Anywhere of Apple TV?
Dit heeft met contentrechten te maken. Momenteel hebben we geen rechten om Adult zenders aan te bieden via TV Anywhere. Daarnaast staat Apple géén Adult content toe via de Apple Appstore en kunnen wij deze zenders niet aanbieden via Apple TV.
Waarom is een Adult zender altijd vergrendeld met het kinderslot?
Het TV-platform is zodanig ingericht dat alle Adult/Erotiek content altijd afgeschermd is via het kinderslot. Het is daarom niet mogelijk om het kinderslot permanent op te heffen. Wel kan je de tijd dat het kinderslot ontgrendeld is, verlengen. Ga hiervoor in het TV-menu naar ACCOUNT > Instellingen > TV Box.
Ik zie nog geen Dagpassen in het À la Carte menu?
Dit kan twee oorzaken hebben:
- De TV Box is nog niet bijgewerkt met de laatste software. Tip: herstart de TV Box.
- Je hebt nog geen T-Mobile TV. Op Interactieve TV is het niet mogelijk om een dagpas te bestellen.
Firmware versies na update
TV-menu versie: eindigt op 7376
Firmware versie Aria 610: 14.8.86.0.4_build2-etv-vas--tvxagv
Firmware versie Aria 7x: 20.2.86.0.4_build2-etv-vas—tvxagv