Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit op woensdag 19 april van 02:00 tot en met 06:00 uur. Gedurende deze tijd kun je een tijdje niet TV kijken. Op je TV zul je een onderhoudsmelding zien vanaf 02:00 uur. Deze melding verdwijnt zodra het onderhoud is afgerond.
Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kan lekker blijven slapen.
Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf de Interactieve TV Box nog even opnieuw opstarten, als TV toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!
Wil je meer weten? Stel je vraag hieronder.
Team T-Mobile Thuis
We werken continu aan de verbetering van onze diensten, zodat jij altijd optimaal kunt TV kijken. Daarom voeren we onderhoud uit op 19 april op onze TV dienst.
Wanneer?
We voeren dit onderhoud uit op woensdag 19 april van 02:00 tot en met 06:00 uur. Gedurende deze tijd kun je een tijdje niet TV kijken. Op je TV zul je een onderhoudsmelding zien vanaf 02:00 uur. Deze melding verdwijnt zodra het onderhoud is afgerond.
Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kan lekker blijven slapen.
Als we klaar zijn
Na het onderhoud moet je soms zelf de Interactieve TV Box nog even opnieuw opstarten, als TV toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar!
Wil je meer weten? Stel je vraag hieronder.
Team T-Mobile Thuis
Ik ervaar ook zeer trage decoder vooral bij het oproepen van het menu. 5 a 6 seconden tvgids ook gerust een pas seconden. het opnemen van programma's , dat slaat werkelijk alles. Hij blijft in serie opnemen terwijl het seizoen al voorbij is en op hetzelfde tijdstip totaalbedrag iets anders uitgezonden wordt.
Hier een bericht over een trage tv-box van 4 jaar geleden. Nog niks aangedaan dus blijkbaar.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.