Het onderhoud is afgerond, na de update bleek er een reset van de TV Box nodig te zijn, we hebben dit zojuist voor iedereen op afstand uigevoerd en alles werkt weer zoals je gewend bent! Mocht je toch nog problemen ervaren reset je TV Box dan even handmatig door de stroom er 10 seconden af te halen en de TV Box daarna weer aan te sluiten.
---------------------
We willen het beste voor TV. Achter de schermen zijn we continu bezig om verbeteringen door te voeren. Of, zoals in dit geval, simpelweg onderhoud uit te voeren om de TV soepel te laten werken. Dit doen we 's nachts van maandag op dinsdag.
Wanneer?
Het onderhoud vindt plaats van maandag 26 juni op dinsdag 27 juni. Klokslag twaalf uur krijg je een onderhoudsmelding te zien op je TV. Deze melding verdwijnt zodra het onderhoud is afgerond. Dit duurt maximaal van 0:00 tot 06:00.
Wat gebeurt er?
Je hoeft hier niets voor te doen. Op afstand zullen wij het onderhoud uitvoeren. Ook na afloop zal de TV gewoon weer beschikbaar worden. In uitzonderlijke gevallen dien je de TV Box even van de stroom te halen.
Verandert er nog iets?
Dit onderhoud is vooral gericht om alles goed te houden. Zichtbaar verandert er dus niet veel. Het zorgt ervoor dat onze systemen stabieler werken. Heb je een TV Box met opnamefunctie? Dan zijn er wel enkele zichtbare verbeteringen. Klik op 'Toon inhoud'.
Na de update is het makkelijker om opnames te verwijderen.
- Zo kun je alle bekeken opnames tegelijk verwijderen (het wordt gemarkeerd als bekeken wanneer je meer dan 50% van de opname hebt gezien).
- Ook kun je herhalende opnames van een programma verwijderen, als je bijvoorbeeld een serie opgenomen hebt.
- Ook kun je na de update àlle opnames in één keer verwijderen (hier heb je wel je TV-pincode voor nodig).
Je kunt dit doen door naar opnames te gaan en dan in plaats van Nieuw de Opnames te selecteren waar alle gemaakte opnames te vinden zijn.
Selecteer Verwijderen aan de linkerkant van je scherm en kies een van de gewenste opties. Vanuit Gepland kun je er ook voor kiezen om alle ingeplande opnames te verwijderen, alle herhalende opnames van een programma of alleen de geselecteerde herhaling.
Wanneer je kiest voor het verwijderen van Alle Opnames zal er om de TV-pincode gevraagd worden. Weet je deze code niet meer,
dan kun je die in My T-Mobile Thuis terugvinden.
=> Alvast bedankt voor het begrip. Vragen? "Reageer op dit bericht." 🙂