We werken continu aan de verbetering van onze TV diensten, zodat jij hier optimaal van kan genieten. Daarom voeren wij in de nacht van 20 op 21 september onderhoud uit op jouw tv-aansluiting.
We werken continu aan de verbetering van onze TV diensten, zodat jij hier optimaal van kan genieten. Daarom voeren wij in de nacht van 20 op 21 september onderhoud uit op jouw tv-aansluiting. Het onderhoud vindt 's nachts plaats tussen 01:00 en 06:00. In deze periode kan je maximaal een kwartier niet TV kijken of TV Anywhere gebruiken. De volgende ochtend start de TV Box uit zichzelf opnieuw op om alle instellingen op te halen.
Let op: De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Staat de tv in je slaapkamer? Leg iets over de TV Box en schakel de tv helemaal uit voor je gaat slapen, dan word je niet wakker van de update.
Internet ook?
Je hoeft je geen zorgen te maken over de internetverbinding, deze zal onafgebroken beschikbaar zijn.
Wat moet jij doen?
Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen.
Mocht het zo zijn dat jouw TV Box onverhoopt geen beeld geeft na het onderhoud, dan werkt een herstart van het modem én de TV Box. Kijk op onze handige Wiki hoe je het beste kunt herstarten: Reset uitvoeren op het modem.
Verandert er nog iets?
Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.
Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust in dit topic!