TV kijken zonder kabels? Extra zenderpakket? Problemen met het beeld? Wij helpen je!
Recent actief
En nu?? Dit is zeker geen een uur.
sinds een poos kan ik geen belgische zenders meer kijken met mijn basisabonnement! ze worden niet meer weer gegeven in het afstandsbedieningsmenu.
Waarom is het niet mogelijk om TV anywhere te gebruiken tijdens het onderhoudswindow, dit heeft niets met tv te maken maar met internet verbinding ? Met spoed oplossen svp.... Ik moet mijn klantnummer en tv pincode opnieuw invoeren en krijg dan de melding dat een van beide foutief is !!!!
Goede middag Is het mogenlijk om bij het opnemen van programmas het zelfde kunnen kijken bij de woon en slaapkamer. Nu is het wat ik in de woonkamer op neem niet in de slaap kamer kunnen zien of anders om Gr twan
Wij werken voortdurend aan het verbeteren van onze TV-dienst. Daarom krijgen aankomende zondag op maandagnacht alle TV Boxen een update. In dit onderhoud bieden we verbeteringen en oplossingen voor verschillende aspecten van de TV-dienst. Wanneer? Het onderhoud vindt plaats van zondag 8 april op maandag 9 april 2018. Van 1 uur 's nachts tot 6 uur 's ochtends krijg je bij het aanzetten van de TV de melding dat er werkzaamheden zijn en je geen gebruik kunt maken van de TV-dienst. Wat moet ik doen? Je hoeft hier niets voor te doen. Zorg alleen dat de TV Box op stroom aangesloten is. Op afstand zullen wij het onderhoud uitvoeren. Ook na afloop zal de TV-dienst gewoon weer beschikbaar zijn. In uitzonderlijke gevallen dien je de TV Box even een minuut van de stroom te halen. Hoe kan ik die nacht TV-kijken? Onze TV Anywhere App blijft beschikbaar tijdens het onderhoud op de TV Box. Via deze app kun je live TV-kijken via jouw tablet of mobiele telefoon. Je kunt tijdens het onderhoud wel
ik vindt het zappen echt extreem langzaam op de box van t-mobile.. ligt dat aan mijn verbinding of is de chip gewoon traag?
Is het mogelijk om net als bij Telfort of KPN om de Duitse RTL kanaal 397 in het basispakket te plaatsen of eventueel te ruilen met een andere zender, RTL Duitsland zend n.l. ook de formule 1 uit vandaar mijn vraag.
Kan het niet mogelijk worden gemaakt om een opname iets eerder (handmatige instelling) te laten beginnen, nu is het alleen mogelijk om de opname langer door te laten lopen. Ik vraag dit omdat het al een paar keer is gebeurd dat ik de eerste minuut heb gemist.
Als ik door wil spoelen sneller dan 2 loopt hij vast. Gr twan
Kan er een nieuwe afstandsbediening worden opgestuurd? Een aantal knoppen werken niet goed meer.
Krijgen we ook nog eens Duitse zenders ? Zoja wanneer en welke?
Goedemiddag , Tot mijn verbazing zie ik dat ik zonder dat ik het weet een Fox Sports Compleet abonnement heb ? Deze staat aan sinds 01 -08 -2017 . Vanmorgen dit besproken met een dame . Die geeft mij aan dat het niet terug te vinden is . Ik heb een Abonnement afgesloten met voor Fox Sport Eredivisie van € 7,50 en betaal vanaf 01 -08 -2017 € 12,50 . :?
sinds vandaag alles werkent. maar wat mij opvalt is de fel blauwe lichten op de display van de etone. weet iemand of je dit kan instellen.
Persoonlijk heb ik vaak moeite om de teksten te lezen. De letters zijn erg klein. Verbeterpuntje???
Bij het bekijken van films of programma's komt het regelmatig voor dat het beeld stoort en flitsende vakjes laat zien. Is dat te verhelpen of is dat atmosferisch.
Ik heb veel last van een geluidsonderbreking van 1 seconde op de tv uitzendingen op alle kanalen
Tegelijk met de verhuizing van Thuis, willen we een aantal verbeteringen met jullie delen. Want we willen er zeker van zijn dat jij gewoon optimaal TV kan blijven kijken. Wanneer? We voeren onderhoud uit tussen woensdag 15 februari en maandag 20 februari. Het vindt plaats heel vroeg in de ochtend: tussen 02:00 en 06:00 uur. Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kan lekker blijven slapen. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf de Interactieve TV Box nog even opnieuw opstarten, als je TV toch niet werkt. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Wat gaat er verbeteren? Met dit onderhoud hebben we mooie verbeteringen voor je: •Nieuw uiterlijk van Interactieve TV •Handigere indeling in het TV-menu •Nieuwe Videoshop •Radiozenders met bijbehorende logo's. Veel plezier van je 'nieuwe' TV! 🆒 Team T-Mobile Thuis
Hallo, mijn afstandsbediening is versleten, want enkele knoppen doen het niet meer. Hoe kan ik aan een nieuwe komen. Ik ben al heel lang klant, voorheen van Vodafone en hoop dat dit snel opgelost kan worden. Gr. Thom
MyZen.TV is een Franse zender die in diverse talen uitzendt, waaronder uiteraard in het Frans. Door TMobile wordt het Engelse geluid doorgegeven. Dit is een zeer slecht nagesynchroniseerde versie, waarbij veel fouten worden gemaakt en veel wordt weggelaten en ook nog eens de nasynchronisatie door het orgineel wordt heen gesproken. Het is voor mij dan ook eerder een ergernis dan een plezier om naar die zender te kijken. Mijn verzoek is daarom het Franse kanaal door te geven. Bij Ziggo kun je overigens kiezen tussen alle geluidskanalen. Dat is helemaal leuk, maar voor TMobile waarschijnlijk niet haalbaar. Het betekent wel dat het Franse geluidskanaal beschikbaar is in Nederland. Voor alle zekerheid: ik vraag dus niet thuis te kunnen kiezen, maar om het juiste geluidskanaal door te geven.
Geachte LS, in het Forum staat :"T-Mobile Thuis heeft prachtige mogelijkheden wat betreft het kijken van TV op jouw laptop, tablet of smartphone. Bij ons kun je jouw abonnement zo invullen zoals je dat zelf wilt. Ben jij een sportfanaat en volg je graag iedere wedstrijd? Dat kan! Ben jij (net als ik) verslaafd aan films? Ook daar hebben we een zenderpakket voor! Wil jij bijvoorbeeld in de trein jouw favoriete TV-programma kijken? Check, dat is mogelijk!" Hoe kijk ik dan Ziggo sport op mijn mobile , met de App ? staat geen live stream , Ben T-Mobile thuis en mobile klant , betaal extra voor ziggo sport pakket , graag verneem ik een oplossing Bvd
Opnemen lukt niet meer omdat de harde schijf volstaat. alles gewist maar staat toch vol. Ik heb gelezen dat ik dan een reset moet hebben. hoe krijg ik deze?
Ik heb nu al een paar keer gehad dat ik een programma opneem en dat de opname niet stopt. De volgende dag zie ik opeens een melding dat de opname is gestopt. dat is dan meer dan 24 uur en meteen is de harde schijf weer vol. Ik had ergens op het forum gelezen dat dit probleem al in November 2017 zou zijn opgelost, maar helaas nog steeds het probleem. Ook het om de haverklap vol zitten van de harddisk, met geplande opnames ipv echte opnames. Verder neemt hij soms twee keer hetzelfde programma op. Ik wordt hier helemaal niet goed van. Ik vind dat echt waardeloos. Ik ga dan ook zo snel ik kan opzeggen. Noot meer T-mobile thiuis.: @:@
Klopt het dat sinds enige weken Begin Gemist niet meer beschikbaar is voor Fox Sports 1? Dat was eerst wel als optie aanwezig, nu al enige weken niet meer. Wat is de reden daarvan?
Helaas is onze afstandsbediening kwijt. Hij lag dit keer niet tussen de Lego of in het poppenhuis en is echt nergens te vinden. Is het mogelijk is nieuwe afstandsbediening te bestellen?
Hallo, ik ben een nieuwe klant en bezig met kabels aan het aanleggen voor tv en internet. Maakt het wat uit welke cat kabel ik gebruik voor tv?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.