Skip to main content

Kijk je op de website van T-Mobile thuis dan is er momenteel geen storing. Kijk je of er een storing is op het postcode dan is er geen storing. Wel wordt je verwezen naar dit forum en er is geen storing..

Omdat er wel echt een storing is en verder geen mogelijkheid om die te melden en eigenlijk alleen een chatbot beschikbaar is die toch geen oplossing bied toch maar bellen..

En direct aan het begin van het keuze menu.. Ja er is momenteel een TV storing! Nog voor je iemand aan de lijn heb of een keuze gemaakt heb. Er is dus WEL een storing..

Waarom zulk moeilijk gedoe en overal de storing ontkennen die overigens al de gehele dag duurt en dan als laatste redmiddel bij het bellen dan toch maar toegeven dat er toch wel een storing is. Meld dat graag ook even op de website en het forum.. 

Een volkomen terechte opmerking. In het forum lees je weer dat alles is opgelost maar als je toch problemen hebt wordt je gevraagd dit te melden op een van de twee topics.

Overigens kreeg ik vandaag de helpdesk na 1 seconden al aan de lijn, ik was even sprakeloos!


Het zo ontzettend eenvoudig vraag je klanten of ze push mail wensen mocht er een storing zijn bij een van de diensten welke men afneemt van T-Mobile, wil men dat niet even aangeven.


Hi all, ik geef graag wat meer toelichting! Op een deel van het netwerk hebben we inderdaad push mail en zie je ook op My T-Mobile Thuis direct een storingsvermelding staan. Dit is niet voor alle techniek beschikbaar en daarom vermelden we storingen van enige grootte altijd op onze Community via de storingspagina.

Specifieke storingen per adres worden inderdaad niet online vermeld (bijvoorbeeld een defecte kabel van de verdeelkast naar je woning) maar hiervoor kan je de stappen volgen die vermeld staan per product op de storingspagina. Als dit de problemen niet verhelpt dan sturen we uiteraard graag een monteur naar je toe!

@WJ4IoT Bij een storing zijn er meestal wel een aantal klanten die nog steeds problemen blijven houden nadat dat de storing zelf en de oorzaak hiervan al zijn verholpen. Op dat moment is er dus geen storing meer maar is het een specifiek issue voor een specifieke klant waar we gericht naar moeten kijken. We vragen je dan inderdaad om dit melden zodat we er voor kunnen zorgen dat ook jij na het oplossen van de storing weer van je diensten kan genieten. We geven je graag de nazorg die je als klant verdient! :wink:


Reageer