Begin juli ontving ik van Tele2 een bericht dat ik goedkoper bij T-Mobile terecht kon. Omdat het overstappen erg ingewikkeld was heb ik hulp gezocht bij de Klantenservice van Tele 2. Zij hebben de overstap voor mij netjes geregeld. Ik moest voor het voordeel wel betalen voor de montage. Schoorvoetend ging ik akkoord.
Toen de monteur kwam en ik vroeg of ik met dat kleine kastje ook kon opnemen vertelde hij mij dat het opnemen nog niet kon en dat T-Mobile daar aan werkt. We zijn nu een ruime maand verder en ik hoor er niets meer over. Mijn vrouw wil kunnen opnemen en anders willen we terug naar Tele2. Ik vind de dienstverlening van T-Mobile slecht in vergelijking met Tele2. Ik kan de Klantenservice niet te pakken krijgen, de Chatfunctie verdwijnt zomaar ineens van mijn scherm en de website is erg ingewikkeld.
Dus ik wil kunnen opnemen en graag snel en anders wil ik de contracten opzeggen wegens contractbreuk van T-Mobile.