Skip to main content

Begin juli ontving ik van Tele2 een bericht dat ik goedkoper bij T-Mobile terecht kon. Omdat het overstappen erg ingewikkeld was heb ik hulp gezocht bij de Klantenservice van Tele 2. Zij hebben de overstap voor mij netjes geregeld. Ik moest voor het voordeel wel betalen voor de montage. Schoorvoetend ging ik akkoord.

Toen de monteur kwam en ik vroeg of ik met dat kleine kastje ook kon opnemen vertelde hij mij dat het opnemen nog niet kon en dat T-Mobile daar aan werkt. We zijn nu een ruime maand verder en ik hoor er niets meer over. Mijn vrouw wil kunnen opnemen en anders willen we terug naar Tele2. Ik vind de dienstverlening van T-Mobile slecht in vergelijking met Tele2. Ik kan de Klantenservice niet te pakken krijgen, de Chatfunctie verdwijnt zomaar ineens van mijn scherm en de website is erg ingewikkeld.

Dus ik wil kunnen opnemen en graag snel en anders wil ik de contracten opzeggen wegens contractbreuk van T-Mobile.

Hallo @Leeuwhans 

Klanten die een abonnement hebben afgesloten na 14 juli 2020 krijgen al opnemen in de cloud bij tv dus de vernieuwde tv platform.

Sommige klanten die zijn zelfs al overgezet naar het vernieuwde tv platform van T-Mobile.

T-Mobile is dus al zeer waarschijnlijk bezig met de uitrol van het vernieuwde tv platform dat gefaseerd gebeurt, dus niet iedereen tegelijk.

Het zal denk ik zeker niet meer heel lang duren voordat iedereen wordt overgezet naar het nieuwe tv platform als alles goed verloopt dus het is helaas nog even geduld hebben.


Het goedkoper is vooral van toepassing als je ook al een mobiel abonnement bij T-Mobile hebt. Is dat het geval vergeet dan niet om klantvoordeel aan te zetten in de mijn.t-mobile omgeving. Tele2 verkoopt nu alleen nog ADSL lijnen (tot 20 Mbit). Als je nu een snellere lijn hebt en die wilt behouden dan is even geduld hebben een beter idee.


Reageer