Sinds maart ben ik klant bij T-mobile en sinds ik klant ben bij T-mobile ervaar ik storing- na storing en na storing weer een nieuwe storing.
Alles betreft de Tmobile Thuis en voornamelijk de TV die geen beeld weergeeft.
Ik heb de Animo box, en alles is aangesloten door een monteur.
Het begon bij kleine storingen waarbij enkel de box na resetten weer werkte.
Een paar kleine weken verder heb ik 3 dagen geen TV gehad door een storing waarbij ik mijn Animo box opnieuw moest registreren wat uiteraard niet werkte. Nadat ik daar over had gepost hier op de community pagina was het probleem echter 4 uur later verholpen.
We zijn weer 1 week verder waarvan ik nu alweer ruim 48 uur zonder TV zit omdat het kastje geen beeld weergeeft. Het hele riedeltje met re-setten, ontkoppelen, het starten heb ik al meermaals uitgevoerd. Het begon met een internet storing om prime time 08:30 maandag ochtend. Niet ideaal gezien de thuiswerk situatie door Covid19, maar daar prik ik met een hotspot wel doorheen.
Ik vind het alleen mateloos irritant dat ik al 3 dagen zonder TV zit. Want ik betaal hier voor en dit is nu de 4e keer waarbij ik langer dan 24 uur zonder TV zit.
Neem gereust contact op via mijn gegevens, en kom met een oplossing.