Skip to main content
Beantwoord

ik wil mijn tv box om ruilen voor de nieuwe mediabox , hoe pak ik dit aan?

  • May 13, 2024
  • 12 reacties
  • 171 Bekeken

Tv box omruilen voor mediabox

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi @misdo499, daarvoor ben je hier op de juiste plek! Ik heb gelijk jouw oude TV Box omgeruild voor de Mediabox. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box hoef je niet meer retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄

12 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • May 14, 2024

Hi @misdo499, daarvoor ben je hier op de juiste plek! Ik heb gelijk jouw oude TV Box omgeruild voor de Mediabox. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box hoef je niet meer retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄


  • is een King Poster
  • September 29, 2024

Ik wil hier graag op in haken.

Graag wil ik ook de oude tv box omruilen voor de Mediabox

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 30, 2024

Hi @Satje01, ik heb dit meteen voor je in gang gezet! Je ontvangt hier spoedig een bericht over en zodra de Mediabox onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezer.


  • is een King Poster
  • October 2, 2024

Helaas via de track and trace van het pakket .

Heeft de pakket dienst niks ontvangen.

Ik hoop dat het snel komt zodat we weer tv kunnen kijken.


  • is een Top Poster
  • October 2, 2024

Hi @misdo499, daarvoor ben je hier op de juiste plek! Ik heb gelijk jouw oude TV Box omgeruild voor de Mediabox. Zodra deze onderweg is, krijg je een e-mail van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box hoef je niet meer retour te sturen, maar mag je inleveren bij een milieupunt. Ik wil je alvast veel kijkplezier wensen met de nieuwe Mediabox! 😄

Hoi Nora, mijn 2e tv box werkt niet (bijna niet) krijg steeds opstarten duurt langer dan normaal ……. en dan nog een keer proberen. zowel via UTP als WiFi. kasje beneden werkt perfect

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • October 3, 2024

@frankvdwilt Goed dat je dit gelijk aangeeft. Ik help je graag verder om de problemen op te lossen, zodat je weer kan genieten van TV! 

Heb je al eens geprobeerd om het werkende kastje boven aan te sluiten en andersom? Ik ben benieuwd of deze dan wel werkt. 

Daarnaast ben ik benieuwd of je dit alleen tijdens het opstarten ervaart of ook tijdens Live TV Kijken, Terug Kijken en/of Opnemen. 

Laat je het mij als je dit heb getest? Ik sta klaar om je verder te helpen! 


  • is een Top Poster
  • October 4, 2024

@frankvdwilt Goed dat je dit gelijk aangeeft. Ik help je graag verder om de problemen op te lossen, zodat je weer kan genieten van TV! 

Heb je al eens geprobeerd om het werkende kastje boven aan te sluiten en andersom? Ik ben benieuwd of deze dan wel werkt. 

Daarnaast ben ik benieuwd of je dit alleen tijdens het opstarten ervaart of ook tijdens Live TV Kijken, Terug Kijken en/of Opnemen. 

Laat je het mij als je dit heb getest? Ik sta klaar om je verder te helpen! 

Hi Teresa,

Als Ik die van benden boven gebruik dan werkt het goed, als ik die van boven beneden gebruik dan krijg ik weer het duurt langer…….. zowel UTP als Wifi werken dan niet.

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • October 4, 2024

@frankvdwilt Super bedankt voor het testen! 

Ik vermoed dat het dan inderdaad aan de Mediabox ligt en niet aan de verbinding. Ik heb daarom gelijk een nieuwe box jouw kant opgestuurd! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. Daarnaast ontvang je instructies om de defecte Mediabox terug te sturen. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik wens je in ieder geval alvast weer veel kijkplezier! 😀📺


  • is een Top Poster
  • October 4, 2024

@frankvdwilt Super bedankt voor het testen! 

Ik vermoed dat het dan inderdaad aan de Mediabox ligt en niet aan de verbinding. Ik heb daarom gelijk een nieuwe box jouw kant opgestuurd! 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code. Daarnaast ontvang je instructies om de defecte Mediabox terug te sturen. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik wens je in ieder geval alvast weer veel kijkplezier! 😀📺

Hi Teresa, Dank je :) 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • October 4, 2024

Heel graag gedaan natuurlijk! 😊 @frankvdwilt 


  • heeft eerste post geplaatst
  • September 18, 2025

Ik wil ook graag een nieuwe mediabox de oude vertoont steeds storingen opnieuw opstarten etc.

ik heb de amino aria x7 

ik hoor graag wat er mogelijk is


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • September 19, 2025

Hey ​@Mike van de kleut, hiervoor ben je aan het juiste adres. 

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens, hierdoor heb ik meteen een nieuwe Mediabox voor ja aangevraagd! Zodra hij verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. De oude Tv Box hoeven we ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elekrtonische apparaten. Alvast veel kijkplezier!